Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Strážce (2006)
Stará puška (1975)
Sedm (1995)
Mlčení jehňátek (1991)
Boss (1996)
Ponorka (1981)
Najlepší ponorkový film ktorý som zatiaľ mal možnosť vidieť.Srhujúci dej tak zaujme , že si človek ani neuvedomí dlžku filmu.Film poukazuje aj na historickú realitu že Kriegsmarine -námorníctvo až na špičky nebolo tak politicky sfanatizované a snažili sa aj dodržať gentlemanské zásady boja na mori, ktoré ako prvý porušili Angličania.Tí chlapci boli ako ich rovestníci v iných uniformách a trpeli rovnako.
Pád Třetí říše (2004)
Nie je jednoduché natočiť film s toľko pertraktovanou tematikou.Kto sa zaujíma o históriu 2 svetovej vojny isto zaujal podobné hodnotenie ako ja.Bruno Ganz asi musel nacvičovať mimiku a gestikuláciu ako to robila jeho skutočná predloha.Film je chladný ako píše Douglas , ale keď sa režisér chcel držať výpovede Traudl Jungeovej ktorá to tam celé absolvovala v reáli a nechcel asi z toho urobiť niečo ako Pearl Harbour ( 2001- USA ) - porovnaj s Tora,Tora,Tora 1969 - Japansko .Vynikajúci výkon podali Juliane Kohler,André Hennicke,Corinna Harfouch a Christian Berkel.