Recenze (53)
Star Wars: Akolytka - Pomsta / Spravedlnost (2024) (epizoda)
Snaží se držet standard nastavený v prvním díle. Nicméně nepřekvapí, jen odhaluje to co si divák již myslí. Zatím stále bez oči tahajících nesmyslů. Uvidíme co dál...
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizoda)
Otvírák neurazí. Asi to bude detektivka. Episode 7 feeling z toho mám. Zatím žádné do očí bijící blbosti jako v ObiWan. Čekal jsem to temnější. Uvidíme co dál...
Seveřan (2022)
Slušně obsazená nuda...
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Nevím co je větší utrpení. Poslouchat přes dvě hodiny Okamuru s Babišem, nebo toto? To se jednomu může zdát sebevražda, jako nejlepší řešení.
Argylle: Tajný agent (2024)
Ach jo Henry, nezasmál jsem se.
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Originál byl tak akorát. Toto je příliš natahované a rasově "korektní". Navíc body dolů za "větrnice" namísto "harpií" a "co to děláš potvůrko malá" tam prostě chybí. A ještě to kouskují po sériích... se picnu.
Nexus (1994)
Temná atmoška a modely jak z ABC. Jsem v šoku, že je to film z roku 1994 a nikoliv ze začátku 80 let. :) Mám rád tyto prehistorické pohádky.
Kód 8: Část 2 (2024)
Ztráta času.
Příšera ze starého Soulu - Štvanice (2023) (epizoda)
předpovídatelné...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Je to Sedm statečných ve vesmíru, nebo není? Scénář bych snad napsal lepší sám. Doufám, že v BBC to okoukají a začnou točit více zpomalených záběru hrabošů polních provádějících defekaci. Asi mi umírá TV, protože jsem měl neustále 30% obrazu se zapnutým motion blur. Zklamání roku.