Recenze (224)

agentmiky

Bohužel....K žádnému zlepšení nedošlo. Druhý díl se nese v podobném duchu. Tedy vizuálně podmanivý film bez jakékoliv snahy, co se týče postav a příběhu. Prostě prázdná skořápka. Film bez duše. O to více mě překvapuje, že za tím stojí Snyder, kterého si coby režiséra dosti vážím...Ale pojďme zpátky k filmu. Ty dialogy jako by vypadly z generátoru náhodných slov. To se místy nedalo poslouchat, pořád rozmluvy o hrdinství, odvaze a překonání strachu. Nic jiného se tam neřešilo. Pak ty zpomalovačky. Ano, může to být efektní, to nepopírám a sám vím, že to Snyder má v malíčku, ale opravdu se rozhodnout pro tento styl během scén se sběrem obilí. Jako vážně? Aspoň akce ujde, ty výbuchy místy doslova kladně překvapí. Ale výsledný dojem to nijak zásadně nezlepší..Suma sumárum...Mohlo se jednat o guilty pleasure akční scifi béčko, ale Snyder to s tím infantilním a naprosto, promiňte mi ten výraz, dementním scénářem pohřbil. Doslova. Za mě dávám 4/10 ()

Lima

Když si člověk uvědomí, že Netflix zrušil 3.sezónu Mindhuntera, protože byl pro ní moc drahý a potom násobně zafinancuje tuhle srágoru, která vypadá, jako by jí napsala retardovaná A.I., tak je mi fakt smutno. Jediný důvod, proč nedám odpad, je skutečnost, že borci od VFX si fakt mákli a je to vidět, ale jinak bych poprosil pana Snydera, ať si dá na pár let od filmu oraz a Netflix, ať směřuje své finance do něčeho smyslupného. S nadsázkou řečeno, skoro to vypadá, jako by měl Snyder na šéfa Netflixu nějaký kompro, jinak si jejich marketingovou strategii nedovedu vysvětlit :o). __ PS: Mám opravdu rád Djimona Hounsoua a je mi líto, že se musí motat zrovna v něčem takovém. ()

Mrkvič

Dovolím si použít svou větu z recenze 300 "Z toho mála, co nám Zack Snyder předvedl, dokázal vykouzlit neuvěřitelné takřka dvě hodiny. Aby také ne, když každá druhá scéna je zpomalená." jak jsem Zacka Snydera posledních 10 let bránil, tak tady se naplno vrátil ke všem těm svým sračkám. Když má párkrát za film vyvolat wow efekt (jako třeba u Supermana), tak jsou zpomalovačky fajn a umí je jako málo kdo. Jenže když je celý film zpomalený, je to k smíchu. Nebýt těch zpomalovaček, tak si možná divák nevšimne tuny kokotin, kterými je druhý díl Rebel Moon prošpikovaný. Sice byli i v prvním díle, ale děj odsejpal a nebylo tolik prostoru ty hovadiny řešit. Tohle bylo fakt něco otřesnýho. ()

malylada

Je to prostě slátanina Star Wars a okatě Sedmi statečných. Ani jednomu nesahá po kotníky, přes ploché postavy a toporné dialogy. Jestli si takto Snyder představuje epochální ságu, tak prskám smíchy. Kromě klasických zpomalovaček tam není žádný zapamatovatelný moment. Půlka filmu se to jen řeže, není to příliš hezké, ale aspoň to odsýpá, narozdíl od první části. Zacku, zase to nevyšlo, tak snad nás nebudeš trápit třetí částí.......35% ()

dO_od

// Ne tak ubíjející jako první díl, větší množství lepší akce, víceméně více toho, co Snyderovi jde takřka za každých okolností. Postavy furt prázdný a děj neoriginální, ale s tím člověk dopředu tak nějak počítá. 5/10 je tady max, na co šlo dosáhnout, což je v kontextu předchozí tvorby režiséra smutný, ale holt this is where we are. ()

• Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)
  • O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)