Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Trailer 5

Recenze (239)

Klajnik odpad!

Zack Snyder je úplně v hajzlu. Přes 10 let natáčí už jenom sračky, ale s Rebel Moon se fakt překonal. Něco tak řídkého, plytkého a narativně nefunkčního se jen tak nevidí a možná by to mohlo být použitelné jako studijní materiál; protože na takto nefunkční látkou lze hloubat a intelektuálně si zvědomovat to, co film musí mít, aby fungoval. Celé Rebel Moon scénáristicky nedává žádný smysl (jakože vůbec), což by diváci mohli aspoň do nějaké míry prominout, kdyby to mělo interesantní postavy, atraktivní svět nebo styl. Zack je ale úplně vyřízenej a neumí napsat ani jedno (navzdory tomu, že vykrádá filmy, na které se dosud vzpomíná právě díky zmíněným aspektům) a jen spolíhá na svoje samoúčelné zpomalovačky, něž už není nikdo zvědavej. Disney ho odmítlo, ale Netflix mu podal ruku, protože si nemohl nechat ujít příliežitost, dostat na svou blbou platformu další zbytečnej film. ()

Malarkey

Star Wars variace na obilný program sovětské pětiletky. Humus a Snyderovo filmařské dno. Jediné plus je záporák Ed Skrein, který jediný se s tou rolí záporáka nesral a je to fakt humusák. Vzít zemědělcům obilí, to je v epickém sci fi fakt hnus. A ano, od prvního dílu se to vlastně příběhově vůbec neposunulo. ()

3DD!3

Zhruba stejné jako první díl. Bitva je možná trochu lepší, protože tu máme ve větší míře světelné meče. Scénář je velká bída. Nápad to sice má, ale ty podivné dialogy a nesmyslné chování panáčků na šachovnici prostě Snyder neobhájí. Chci vidět necenzurovanou verzi, jestli se s tím materiálem dá udělat něco zajímavého nebo to byly jenom kecy. Pokračování příště. P.S: Hopkinsova Jimmyho je tam pořád málo. ()

Tom Hardy

Nechtěná odpověď na otázku "Jak by vypadaly filmy od Asylum, kdyby měly opravdu velký rozpočet". Chyby z jedničky opakované do puntíku (mizerné tempo, nedostatečně prokreslené postavy, špatné vyprávění, pramalé využití nového vesmíru), ale jednička měla aspoň pár snaživých kreativních záchvěvů, pokud se bavíme o monstrech a Charlieho Hunnama, který jako jediný (slovy klasika) pochopil, v jaké blbině hraje a patřičně si to užíval. Dvojka je arytmická střílečka s předlouhou (ale nezajímavou) expozicí a sem tam pěkným záběrem. A dál nic. Jsem rád, že mají studia i dnes odvahu dotovat podobné nové drahé projekty. Nejsem rád, když dopadají tahle. 30 % ()

agentmiky

Bohužel....K žádnému zlepšení nedošlo. Druhý díl se nese v podobném duchu. Tedy vizuálně podmanivý film bez jakékoliv snahy, co se týče postav a příběhu. Prostě prázdná skořápka. Film bez duše. O to více mě překvapuje, že za tím stojí Snyder, kterého si coby režiséra dosti vážím...Ale pojďme zpátky k filmu. Ty dialogy jako by vypadly z generátoru náhodných slov. To se místy nedalo poslouchat, pořád rozmluvy o hrdinství, odvaze a překonání strachu. Nic jiného se tam neřešilo. Pak ty zpomalovačky. Ano, může to být efektní, to nepopírám a sám vím, že to Snyder má v malíčku, ale opravdu se rozhodnout pro tento styl během scén se sběrem obilí. Jako vážně? Aspoň akce ujde, ty výbuchy místy doslova kladně překvapí. Ale výsledný dojem to nijak zásadně nezlepší..Suma sumárum...Mohlo se jednat o guilty pleasure akční scifi béčko, ale Snyder to s tím infantilním a naprosto, promiňte mi ten výraz, dementním scénářem pohřbil. Doslova. Za mě dávám 4/10 ()

• O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)
  • Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)