Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Trailer 5

Recenze (239)

hroubek

Je to blbost a jasná ukázka toho, že Zack Snyder potřebuje producentský dohled jako sůl. Mrzí mě to, protože mám rád Snyderovy filmy - všechny až na ty poslední, co dělal pro Netflix. Myslím si, že Snyder jako režisér na to stále má, ale je nutné, aby měl producenta, scénáristu, a zakázal si hrát si s kamerou. Samotný film je z velké části směšný, první půlka je nudná, ale ve druhé se naštěstí začne alespoň něco dít, a má to slušné tempo, pár dobrých akčních scén a parádní hudbu. Pokud nemusíte, tak na to nekoukejte. ()

merit1

Mám Zacka Snydera rada, ale toto bolo už aj na mňa veľa... Nemôžem povedať, že by som sa nebavila, ale asi trochu inak, ako bol úmysel. Mne tie spomaľovačky nijak extra nevadia, zvládla by som aj milión krát opakovaný motív postáv, ale predstava, že posádka imperiálnej vesmírnej lode umrie od hladu, keď nebude mať na palube vrecia s obilím ? To je taký bizár, až je to vtipné. A keď prišlo k “warpovému” pohonu na uhlie, nezadržateľne mi vyhŕkli slzy smiechu. Trochu podozrievam Snydera, že sa inšpiroval Edom Woodom. ()

Chrustyn

Snyderovo velké nic vstupuje do druhé (snad závěrečné) fáze a přináší další tunu bezvýznamných zpomalovaček a ukázku definitivní ztráty soudnosti. První hodina nudné a hnusné farmaření, ta druhá, nudná a hnusná akce. Velkolepé zakončení, nicotné sci-fi se nekoná a Zack pouze ukazuje, jak spláchnout prachy do hajzlu a potopit něco, co mohlo být béčkovým ale zábavným blockbusterem. Není prakticky co chválit a snad jen doufat, že tohle Snyderovi zlomilo jeho režijní vaz a my si tak za pár let můžeme vzpomenout, že kdysi natočil 3-4 velice dobré i výborné filmy. ()

Tom Hardy

Nechtěná odpověď na otázku "Jak by vypadaly filmy od Asylum, kdyby měly opravdu velký rozpočet". Chyby z jedničky opakované do puntíku (mizerné tempo, nedostatečně prokreslené postavy, špatné vyprávění, pramalé využití nového vesmíru), ale jednička měla aspoň pár snaživých kreativních záchvěvů, pokud se bavíme o monstrech a Charlieho Hunnama, který jako jediný (slovy klasika) pochopil, v jaké blbině hraje a patřičně si to užíval. Dvojka je arytmická střílečka s předlouhou (ale nezajímavou) expozicí a sem tam pěkným záběrem. A dál nic. Jsem rád, že mají studia i dnes odvahu dotovat podobné nové drahé projekty. Nejsem rád, když dopadají tahle. 30 % ()

malylada

Je to prostě slátanina Star Wars a okatě Sedmi statečných. Ani jednomu nesahá po kotníky, přes ploché postavy a toporné dialogy. Jestli si takto Snyder představuje epochální ságu, tak prskám smíchy. Kromě klasických zpomalovaček tam není žádný zapamatovatelný moment. Půlka filmu se to jen řeže, není to příliš hezké, ale aspoň to odsýpá, narozdíl od první části. Zacku, zase to nevyšlo, tak snad nás nebudeš trápit třetí částí.......35% ()

• O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)
  • Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)