Oblíbené filmy (10)
Statečné srdce (1995)
Mel Gibson dokazal, ze krome toho, ze je brilantni herec, umi natocit i naprosto uchvatny film a tim se Statecne Srdce stalo mym nejlepsim filmem. Jako snad kazdeho, tak konec me totalne rozplakal.
Zelená míle (1999)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Velice silný a dojemný příběh umocňují výkony herců. Kdo by si nezamiloval Johna Coffeyho a myšku :). Jeden z těch filmů, u kterých snad nejde neuronit slzu a zároveň film, který mě po emocionální stránce zcela a důsledně vyždímal.
Smrtonosná zbraň (1987)
Nesmrtelny film s mym oblibenym Melem Gibsonem a od te chvile i Danny Gloverem :) Bezchybna akce.
Temný rytíř (2008)
Po letech konecne film, ktery me donuti jit do kina a uzit si ho do posledni chvile. Vsichni peji chvalu na Jokera alias Heath Ledgera (nebo Heath Ledger alias Jokera?) a ja hazu svuj hlas do pomyslne hlasovaci schranky. Jokeruv prichod na scenu je stylovy a zaroven impozantni. I kdyz natoceny podle komixu, je film inteligentne napsany a ma v sobe poradnou davku napeti. Predchozi dily pusobi ve srovnani s Temnym rytirem smesne. A ten soundtrack stoji za to! Nezapomente tento film ohodnotit na www.csfd.cz, to me dostalo :)
Magická hlubina (1988)
Co bych mohl rict.... Konecne jsem mel tu moznost zase po dlouhe dobe spatrit film, ktery ve me ke konci neco zanechal a musel sem o nem jeste drahnou dobu premyslet. Sympaticti herci, kteri rolema zili, ne hrali, me blizke prostredi a uzasna hudba.
Spider-Man 2 (2004)
Pro mně nejlepší převedení komiksu do filmové podoby v čele s Toby Maguirem. Skvělý záporák a Spiderman na pochybách mně prostě dostali do kolen. Tohle byly zlaté časy, kdy byl každý dobrý film podle komiksu velmi oceňován. Dneska aby člověk v kinech pohledal něco jiného.
Bourneovo ultimátum (2007)
Bournovo Ultimatum me uplne dostalo, at uz to byla strhujici hudba, rezie, kamera, strih, Matt Damon, bojove sceny, automobilova honicka, sniper na nadrazi a celkove napeti, vyborne jsem se bavil. Pro me rozhodne nejlepsi akcni film vsech dob. Navic potesi, ze kdyz si kupujete vsechny tri dily vite, ze mate v ruce kvalitni filmy.
Před úsvitem (1995)
Před úsvitem by mělo být povinnou učebnicí pro všechny, kteří se snaží natočit romantický film. Rozhodně jsem si zamiloval jak film, tak hlavní představitele a popravdě na mě doléhal smutek z toho, že se uvidí až za 9 let a nedají se dohromady. Další z těch vzácných filmů, které ve mně zanechal kousek sama sebe.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Stalo se téměř nemožné. Čím vícekrát si Pána prstenů promítám (v prodloužené edici), tím více mě pohlcuje. Velice zasloužený Oscar za geniální hudbu.
V jako Vendeta (2005)
V for Vendetta je pro mě esencí filmu. Poselstvím. Dokonalostí v každém záběru. Perfektní svou promyšleností, svým provedením a vyzněním. Poučné a povznášející. Přímý odkaz naší doby a jasná zpráva celému světu. Tleskám.