Recenze (1 429)
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizoda)
Žádná sláva, to se dalo čekat už od ukázek ale tady to není vyložene asi propadák, brzy hodnotit, uvidíme na konci :)
Království Planeta opic (2024)
Komorní, chvílemi hodně intimní drama. Slibný začátek snad nové trilogie. [Kino Morava]
Barbarella (1968)
Prvních 10min supr, exhibice a nahota Jane Fondy. Z toho by asi feministkám praskla žilka :) zbytek úlet jak svina :)
Šógun (2024) (seriál)
Po prvních dvou episodách jsem si myslel jaká to nebude řežba a ono to sklouzlo ke komornímu dramatu plné intrik a vysoké politiky a bylo to boží! Výprava absolutní špička špiček.
The New Look (2024) (seriál)
Kurňa, škoda, že se seriál netočil více a více okolo módy, na to jsem se hrozně těšil, ten úvod a poslední episody byly parádní, hlavně teda posledních 5minut bylo dechberoucích. Každopádně se mi to líbilo.
Dovidenia v pekle, priatelia (1970)
Hlavní důvod proč jsem si to pustil byla Olga. Film teda, nevím no, toto není můj šálek :)
Ptáci (1963)
Tak mám splněno. Jeden z těch základních filmů Hitchcockovy filmografie. Atmosferický a trikově podmanivý. Je to můj 18 Hitchcock film, není rozhodně nejlepší ale řadí se k tomu lepšímu. Jo a Hitchcock si uměl vybírat herečky, opět půvabná blondýna :)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Jo, tak to byla totální digibordel kravina ale s tím jsem samozřejmě do kina šel. Bitky jsou fakt epické, Godzilla ještě víc uber cool a co víc si přát?[Kino Morava]
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Konečně jsem si udělal čas a sjel poslední řadu. Ta to vyloženě pokazila, tlačili moc na pilu a ta tlačenka... až to bylo místy dosti otravné, škoda. První tři série, hlavně S1+S2 velmi povedené a poslední byla zklamání.
Šógun - Sluhové dvou mistrů (2024) (epizoda)
Tak zatím pecka jak sviňa, snad to nastolené tempo bude ještě gradovat. Výprava je naprosto dechberoucí.