Recenze (1 497)
Je to jen úlet, miláčku (2021)
Jestli téhle skvělé komedii o krizi doteď fungujícího manželství dal někdo odpad , tak to může být jen z toho důvodu , že si tím samým prošel nebo to dokonce prožívá . Spojení komedie a německá už zřejmě přestává být nesmyslné. Výborná zábava na večer a to nemám 3 děcka.
La mesita del comedor (2022)
Tak tahle taškařice stála na výkonu Jesuse v podání Davida Parejy . Jinak samozřejmě dílko vhodné zejména pro nastávající prvorodiče. Nápad tedy jako velice neotřelý.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Kdybych se měl rozhodnout , který jediný film vyhlásit za film s nejlepším saundtrekem všech dob , tak je to tahle pohlavkovaná , protože On my way od Dreambags je prostě něco neskutečného , se divim , že tomu ještě nikdo neudělal pořádný kavr.
Superpolicajti z Miami (1985)
Nikdy bych neřekl , že chlapi taky můžou během 8 let zestárnout až takhle skoro neuvěřitelně. Tolik let totiž dělí tenhle skvost od 2 výtečníků a ten propad je tam ale sakra znát .
Nesmírný (2024)
Oproti Markovi je to určitě zlepšení. A film potvrzuje co každý průměrný člověk už asi dávno ví , že sekty jsou dobře poživatelné v tekutém stavu , ale od těch ostatních ruce raději pryč.
Zimní prázdniny (2023)
Takový ten malý milý lidský film . Pár výborných hlášek jako hormonální štvanec nebo malý degeneráti člověka přenese zpět na střední školu.
Kočka a pes: Šílené dobrodružství (2024)
Paní Kherici je sice kočka jako diva, ale scenář a režii měla spíš nechat kolegovi Lacheau. Takhle jsem jako moc nepochopil , které divácké skupině to bylo určeno. Na 1 kouknutí jo , ale na výstřik šampaňského to teda není ani náhodou.
Barvy zla: Červená (2024)
Jak píšou kolegové , přes ten humbuk je to sice docela slušně zvládnutá krimi , ale severní sousedi umí teda daleko hustějc a líp. K doporučení to je , ale k filmům , kde jsou ty šílenosti spíš mimo záběr a hlavně se o nich mluví a diskutuje , přistupuju s přísnější stupnicí hodnocení.
Němá tajemství (2023)
O takovém tom tajemství a komplotu v čirou náhodou rozvětvené rodině.
Lowlifes (2024)
V rámci kontra hixploitation žánru velice slušný zářez . A vypadá to , že i v Kanadě se začíná blýskat na lepší časy.