Poslední recenze (2 886)
Grand Prix (2022)
Kozub a Ferro mě už trochu odrazovali, ale nakonec docela fajnová komedie. Skvělí herci, občas celkem ulítlí a díky policistovi Danielovi, fetce Dykový a důchodci Donutilovi má film i jednu hodně moc povedenou scénu na policejní stanici. Rád se někdy (aspoň na části) podívám znovu.
Game Story (2024) (seriál)
Škoda, že je těch informací v každém díle minimum a zbytečně moc prostoru dostávají hrátky s komentáři v podobě prostřihů do nějakých estrád, filmů a pořadů. Jinak by bylo jen pár dílů (holki, samorost), které mě moc nezajímaly.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Protože jsem nečetl druhý díl knižní předlohy, mohu se utěšovat tím, že změny a doplnění v seriálu jsou dány právě další knihou. Některé změny ale těžko skousávám (a budu v tom mít zase pěkný hokej, co, jak a kde vlastně bylo). Minulost čínské vědkyně byla v knize hodně silným tématem, ale zde jí moc nebylo a navíc byl pozměněn i její cíl. Více postav na straně vědců, kteří v seriálu zabraly post jedné postavy z knihy, mi také nesedělo. Jako samostatné sci-fy ale seriál špatný není. Pro jednou tak platí, že přečtení předlohy bylo spíše na škodu.
Poslední deníček (2)
Matrix
Včera jsem si pustil po dost letech Matrix v pořádné kvalitě a bylo rozhodnuto. Uvědomil jsem si, jaké filmy mám nejradši. Filmy s myšlenkou, u kterých se ve mě probudí malý kluk. Z někoho relativně bezvýznamného se stane hrdina, což je přesně to, co od filmů čekám. Sny nahrazují šeď běžného života a to klidně na několik dní (v Matrixu a podobných filmech i na několik týdnů). Takže ne náhodou mám mezi TOP filmy Kick-Ass, Avatar, Hvězdný prach, Nekonečný příběh nebo právě Matrix.