Snaží se dostat ven, spí spolu a nervově se hroutí. Herci a štáb akčního trháku se pokoušejí natočit jeho pokračování, zatímco tráví karanténu v luxusním hotelu. (Netflix)

Recenze (100)

Ant_Antony

To je tak, když si inteligentní filmař vystřelí z diváků... Sklidí nízké hodnocení a tetelí se blahem... Každá mnou udělená hvězdička je za moment, kdy jsem se při sledování OD SRDCE zasmál - a že se mi to u těch prefabrikovanejch (vesměs Disney) bijáků posledních pár let nestalo ani jednou... Díky za oddechovku, která brzy vyšumí o to hezčí bude její budoucí možné repete... ()

Djoker

Během pandemie se roztrhl pytel s lidovou tvořivostí a nebyla tak nouze o povedené trefy do covidu a celé komedie kolem. Apatow se však překvapivě stal dalším z řady tvůrců, kteří si na této látce vylámali zuby. Znovu si navíc neobhájil neopodstatněnou délku stopáže. Herecké manýry plné drog a trapných TikToků jsou na baviče jeho formátu zatraceně málo. ()

Lucasion

Rozumím satiře, která tu je. A ten nápad je výborný. Bylo jen otázkou času, kdy někdo udělá film na covidovou dobu. A tenhle film má několik výtečných nápadů a skvělých scén. Navíc se tu sejde i Karen Gillian, Pedro Pascal a oblíbený David Duchovný. Ovšem ten film má přes dvě hodiny a z kvalitnýho nápadu a satiry se stává typická americká komedie ab absurdum. V ten moment, už na film ani nechcete koukat, protože do konce ještě zbývá půlka a od průjmů a zvracení se dostáváme i k útokům na herce a pseudověznění. Prostě uchylárna a šílenost. Škoda, protože ten nápad je prostě výborný. O čtyřicet minut zkrátit a nechat satiru o natáčení amerického braku v době covidu a je to za čtyři. (35 %) ()

rublik05

Netflix se snaží svézt na vlně popularity jejich povedené satiry Don't Look Up, a proto servíruje další pokus o satiru/parodii na nedávné dění, tentokrát z pohledu herců, resp. filmového průmyslu. Zajímalo by mě, kde asi udělali soudruzi z NDR chybu, že z toho nakonec vyšla taková trapná a nezábavná nuda. Ačkoliv se herci snažili a občas se pár vtipů povedlo, to množství vaty a hluchých míst tyto snahy dokonale zabilo. Nejlíp na tom byl asi začátek, zbytek je těžce o ničem. 2/10. ()

p.a.douch

Co to k...a je? Chvíli nuda, chvíli dobrý. Scénář nahoru dolů. Netflix dává tvůrcům moc volnou ruku, chtělo by je to plácat přes pracky. Co se tomuto filmu nedá vytknout jsou výkony herců. Jen díky nim jsem to byl schopen dokoukat. Jejich výkony mě bavily víc než děj a jen ty u mě vytáhly tento film nad šedivý průměr. ()

• V 124. minúte na konci filmu ešte nasleduje krátka scénka. (figis20)