Snaží se dostat ven, spí spolu a nervově se hroutí. Herci a štáb akčního trháku se pokoušejí natočit jeho pokračování, zatímco tráví karanténu v luxusním hotelu. (Netflix)

Recenze (100)

BOURQUE

Satira, ktorá sa snaží v zakrivenom zrkadle zobraziť „Covidom ovplyvnený Hollywood“. Jednotlivé scény a paródie nejakej situácii vedia len málokedy aspoň trochu zapôsobiť. Situáciu nezlepšia ani herci, respektíve herečky. (Mimochodom, David Duchovny tu vytiahol light verziu Hanka Moodyho.) Scenáristi si čerpajú z viacerých filmov (napr. This Is the End, Tropic Thunder alebo vzdialene príbuzný Don't Look Up), ale nedokážu ničím extra prekvapiť alebo šokovať. Výsledok v danej forme je spíš stupidita. Po predchádzajúcich filmoch jednoznačný krok dozadu režiséra Judda Apatowa. Osobné hodnotenie: 63% (**) ()

Kopi1

Zajímavý nápad, kde si Apatow dělá srandu z natáčení filmu a bere vážně hrozbu covidu. Párkrát jsem se zasmál, ale bohužel to zas tak zajímavý nebylo a příběhově až moc na hraně. Překvapilo mě, kolik známých herců se zde objevilo, což bylo velké plus za mě, ale zase až moc dlouhá stopáž u takovéhoto typu filmu (zde by bohatě stačilo 90 min). Za týden si už nejspíš nebudu ani moc pamatovat o čem film byl. ()

silentname

Netflix asi vo väčšej bizarnosti, než moje obľúbené komédie od Gravitas Ventures. Neviem ako reálne popísať dojmy z "The Bubble" lebo mám tak trošku pocit, že tu bola veľmi veľká vízia priniesť niečo originálne a zaujímavé a absolútne šialené, no dokopy je to skôr teatrálne, trápne (aj keď uznávam, že párkrát som sa počas tých dvoch hodín zasmial) a okrem toho ešte do toho pripájame celý Covid a pocity, ktoré to v ľuďoch vyvolalo a všetok ten strach okolo. A úprimne, je z toho miestami taký guláš, že vôbec som nemal pocit, že by to fungovalo. Pre mňa kopec vecí v tomto filme nedáva zmysel, má to byť asi satira, no dokopy to pôsobí viac ako lacná paródia sama na seba a neviem čo je vo filme vlastne nejaké výraznejšie pozitívum. Niektoré scénky sú vtipné, niektoré momentky počas natáčania ma bavili, finále je celkom okey a naši hlavní herci sa snažia pôsobiť, že tu reálne aj chcú byť a niečo natočiť, no nemal som pocit, že by som si to užíval tak, ako som si predstavoval, že budem. Ako keď si vezmem koncept filmu, tak ten je super. No výsledok z toho akosi išiel skôr negatívnou cestou. Možno vás to bavilo, mňa veľmi nie a rovnako ani moju manželku nie. Prišlo nám to skôr trápne. Hodnotenie: C- ()

fabecc1222

Věčná škoda nevyužitého potenciálu a dobrého námětu. Sehnat bandu známých herců, a natočit film o natáčení brakové série v době covidové skýtal mnoho potenciálních možností a nápadů. Tvůrci se však bohužel uchýlili ke klasické rutině, bez větší originality, a navíc ještě film obohatily přepálenou stopáží. ()

campix

Další průměrná až podprůměrná Neflixovina. Judd Apatwo se vydal trošku jiným směrem a tenhle jeho nápad alespoň ze začátku nevypadal úplně špatně. Tématem je filmová produkce za dob těžkého covidu, tedy v bublině. Bohužel film funguje pouze v kratším formátu traileru nebo zakompovaných tiktok videí. Jako celek nefunguje vůbec. Strašně moc nápadů, ale pouze některé z nich padají na úrodnou půdu a celek působí jako jeden velký guláš. ()

• Během závěrečných titulků je na prvním místě uvedena Karen Gillan a zbytek hlavního obsazení je uveden podle abecedy. (BMW12)
  • V 124. minúte na konci filmu ešte nasleduje krátka scénka. (figis20)