Série(2) / Epizody(16)

Agent CIA se po dlouhých letech chystá do penze. Pak ale odhalí rodinné tajemství a musí ještě jednou do akce. (Netflix)

Recenze (129)

Kennedy_R

Arnold a ostatní mě v tomto seriálu neskonale pobavili. Kdo čekal ryze akční seriál, je zklamaný. Toto je skvělá komedie plná bráničních hlášek. Jedná se spíše o parodii na akční filmy, ačkoliv akční a zabijácké scény zde také jsou. Terminátor předvedl, že dokáže už od Dvojčat zahrát jak bravurně komedie, tak i akční filmy. A jeho ledový pohled, kterým by mohl zabíjet zde dostal hodně prostoru. Legraci jsem čekal a proto nejsem jako jiní zklamaný. Za mě komediální seriál roku. A otevřený prostor pro pokračování. ()

melloun

Být Arnold ve své nejlepší formě bylo by to na jasných pět hvězd. Škoda že se velké akční hvězdy hollywoodu pouští do seriálové tvorby až v důchodovém věku, přijít tohle aspoň o 10 let dříve... Střih a chytře postavená kamera dokáží zamaskovat hodně, ale akční pasáže už přebírají jiní. Hlavní zbraní, kterou seriál disponuje, je nezaměnitelný Arnoldův přízvuk a jeho trefné hlášky. Vtipné scény a situační gagy tomu dost pomáhají. Je vidět, že Arnold si stále užívá každou scénu a vteřinu na obrazovce. To je vlastně všechno. Někomu se to zdá být málo, ale mě to bavilo. ()

dragon94

FUBAR se zdál být ze začátku docela fajn oddechovkou, která sice kromě Arnolda nic moc nenabízela, ale když člověk vypnul, tak se na to dalo docela v pohodě koukat. Po několika epizodách mě, ale prvotní optimismus přešel. Příběh a postavy nejsou vůbec zajímavé a jsou vlastně jen směsicí všemožných žánrových klišé. Jinak řečeno přesně víte co se tam bude dít, protože jste všechno viděli už jinde, a s největší pravděpodobností i mnohem lépe zpracované. Humoru je málo a není vůbec vtipný. Akce je taky zoufale málo a je natočená neuvěřitelně amatérsky. O nějakém napětí či zvratu nemůže být vůbec řeč. To vše v kombinaci s téměř hodinovou stopáží jednotlivých epizod z tohoto seriálu dělá ohromnou ztrátu času. Co na tom, že poslední díl nebyl úplně nejhorší a námět na další sérii se mi celkem líbil, když se nejspíš všechno vyřeší hrozně rychle a nezajímavě, stejně jako všechny cliffhangery, které nám podstrkovali v průběhu série. Za mě tedy FUBAR nedoporučuju ani jako clonu k domácím pracem. Ten seriál zkrátka nemá divákovi co nabídnout. Slabé 2* 30% PS: Pokud byste o seriálu přecijen uvažovali tak volte originální znění. Dabing má totiž absolutně příšerný překlad, který zabije většinu vtipů. Spoustu dialogů v něm na sebe ani nenavazuje nebo nedává smysl. Dabéři jsou sice vybraní dobře, ale takhle špatně udělaný překlad jsem už dlouho neslyšel. Titulky jsou přeloženy v pohodě. ()

kenkaku

Je prakticky na beton, že jakmile je někde protivná, tlustá ropucha (co si myslí že je vtipná, ale není), byla dosazena díky tabulkám. Tohle nemohlo projít castingem bez tlačenky. Tak jsem za googlil a… jasně. Lesba. Čekal jsem sice “fluid”, ale evidentně lesba musela stačit. Sem se zase rozčilil… on vůbec seriál se o to snažil při každé příležitosti (laser v baterce, scan obličeje z družice… přes střechu, a podobné technologické bulíky na nos). Naštěstí děj je tak nenáročný, že nemá prostor se moc zdržovat vatou a celkem odsýpá. Tedy alespoň v první polovině seriálu. Ta druhá se zvrhne v hromadu idiocií a nudy (více u jednotlivých epizod). Pozn.: není to ani zdaleka tak dobré jako Tulsa (srovnání se nabízí), ale rozhodně o parníkovou flotilu lepší než Johnson. ()

Mamlas

Rád jsem viděl Arnieho po letech na obrazovce. Mrzuté ale bylo, že jsem si musel přivyknout, že je nutné z každé hodiny stopáže popřeskakovat tak 45 minut naprosto idiotských žvástů. Ty měly být asi vtipné, ale rozhodně nebyly. Mohl to být celé jeden přijatelný celovečerák, ale tvůrci to rozhovínkovali na neuvěřitelných 7 hodin plných protivných blábolů. Nebýt tam Arnie, byl by to za mě čistý odpad. (23%) ()

• Při slovní přestřelce řekne Emma (Monica Barbaro) otci, že váží 113 kilogramů (250 pounds). Luke (Arnold Schwarzenegger) to razantně odmítne, protože je hubený a váží 100 kilogramů (220 pounds). (Rominator)
  • Ve 34. minutě ve scéně rozhovoru na toaletě moldavského baru je na pár sekund jasně vidět v zrcadle nad hlavou agenta stojan mikrofonu. (Haymar)