Série(2) / Epizody(16)

Agent CIA se po dlouhých letech chystá do penze. Pak ale odhalí rodinné tajemství a musí ještě jednou do akce. (Netflix)

Recenze (130)

noriaki

Viděl jsem jenom dva díly. Není to až tak špatné abych to musel vypnout, ale kvůli těm dvoum agentům sypajícím občas trapné, občas urputně silácké hlášky, a především kvůli tomu zahořklému spratkovi kterém Arnie říká "dcera", se na další díly dívat nehodlám. Bohužel je celá zápletka je obtočená kolem dynamiky vzahu otce a dítěte. Oba skočili u CIA - aniž by to o sobě věděli. Logicky tedy musí spojit síly. On se těší na důchod až si dá svůj život konečně do pořádku, ona nevyužije žádnou příležitost omlátit mu o hlavu, že celé své rodině čtyřicet let lhal - aniž by řešila, že sama bezostyšně lže svému příteli. Je mi jasné, že ho za těch osm dílů pochopí a odpustí mu, ale než tu tranzici absolvovat, tak si radši zachovám vzpomínku na to, jak mi byla z duše odporná. ()

krtek138

Říká se, že sto lidí - sto chutí. Ale vážně by mě zajímalo, koho tohle bavilo sledovat. Příběh, herecký výkony a “humor” je v takové podobě, že mě to až uráží. Tři díly a stop, takový masochista zas nejsem. Arnold v seriálové podobě odchází proti Stallonemu drtivě poražen a já si jdu rychle pustit Prima Cool, kde je Terminátor, protože tohle vážně bolelo. ()

Mamlas

Rád jsem viděl Arnieho po letech na obrazovce. Mrzuté ale bylo, že jsem si musel přivyknout, že je nutné z každé hodiny stopáže popřeskakovat tak 45 minut naprosto idiotských žvástů. Ty měly být asi vtipné, ale rozhodně nebyly. Mohl to být celé jeden přijatelný celovečerák, ale tvůrci to rozhovínkovali na neuvěřitelných 7 hodin plných protivných blábolů. Nebýt tam Arnie, byl by to za mě čistý odpad. (23%) ()

cariada

Bylo fajn vidět Arniho v seriálu. Tím, ale klady dá se říci končí. Celý je to až moc komediální a herci dost přehrávají. Neříkám že se na to nedá koukat  během necelých dvou dní jsem to z kouknul. Snažit se to udělat víc dobrodružné a akční a méně humoru, mohlo to být lepší. Jsem zvědavý jestli bude pokračování. ()

DavidS.

Opravdu se jako platící odběratel musím dívat na někoho jako je Fortune Feimster jen proto, aby byla korektně uspokojena i kategorie "obézní trapný babochlap"? Mám televizní výpravě věřit, že podzimní les je džungle jihoamerické Guayany?...Scenaristická demence, která by byla trapná i na konci osmdesátek...Arnie může jen závistivě vzhlížet k Tulse... ()

• Ve 34. minutě ve scéně rozhovoru na toaletě moldavského baru je na pár sekund jasně vidět v zrcadle nad hlavou agenta stojan mikrofonu. (Haymar)