Reklama

Reklama

VOD (1)

Epizody(3)

Obsahy(1)

Třídílná minisérie Případ Roubal nevypráví pouze o životě a trestné činnosti Ivana Roubala. Rovnocenný prostor je věnován i neodbytné touze policisty Jakuba po jeho dopadení a státní zástupkyně Markéty po co nejtvrdším trestu, který má být několikanásobnému vrahovi uložen. Na straně Roubalovy obhajoby stojí zkušený advokát - kariérista Hynek Pokorný a jeho koncipientka Daniela. Ta v průběhu procesu začne na vlastní pěst tajně pátrat a odhalí tak skutečnosti jednoznačně prokazující Roubalovu vinu. V souvislosti s tím začne řešit zásadní morální dilema: Má se i nadále angažovat v případu klienta, který se jí hnusí a o jehož vině je jednoznačně přesvědčena? Nebo má naopak porušit profesní zásady, vydat orgánům činným v trestním řízení důkazy usvědčující klienta, a připravit se tak o budoucí kariéru elitní advokátky, k níž díky svým ambicím a inteligenci míří? (Voyo)

(více)

Videa (1)

Ukázka z filmu

Recenze (162)

Tosim 

všechny recenze uživatele

Oceňuju, že díky Tereze Kopáčové nova tvoří i něco trochu zajímavějšího, než jsou její obvyklé sračky, ale bohužel, i já musím konstatovat, že byl natočen celkem obvyklý detektivní seriál s mírným přesahem do zajímavého prostředí soudní síně. Doba je nahozená celkem povrchně, postavy jsou taky dost jednorozměrné a moc se toho o nich nedozvíme. Chtělo by minisérii prodloužit ve smyslu hlubšího vhledu do dané problematiky a nebo z ní udělat opravdu rychlou a akční jednohubku, kde půjde "pouze" o mordy. Jediný, ke kterému nemám sebemenších námitek, je neskutečný, démonický Hynek Čermák. 70%. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Chyběly mi vedlejší linky a komplexnější pohled na Roubala. Všechno se vlastně točí jen kolem soudu a dokazování. Nic proti procesním postupům, ty tu byly zvládnuty bravurně, ale pokud nepočítám samotného Roubala, působily na mě ostatní postavy jako bez života. A je to sakra škoda, protože vedle jako vždy výborného Čermáka tu byl další z našich nejvýraznějších herců David Švehlík, který bohužel neměl pořádně co hrát. Kamila Trnková a její sporé herectví mě sice bavilo, ale její postava právničky, které jde především o pravdu, byla na můj vkus až příliš klišovitá. Ale upřímně řečeno z negativ nelze vinit režisérku, protože ta je zárukou kvality. Tady by se měli chytit za nos zadavetelé. Každopádně s daným materiálem se Kopáčová dokázala poprat důstojně a vytěžila z něj maximum. 70% ()

Reklama

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Kopáčová a Čermák jsou tím nejlepším z celé minisérie. Havlová je poněkud nejistá a její výkon se rozhodně nemůže srovnat s těmi, které předváděla jako Veškrnová. Čenský nikdy nepatřil k herecké elitě a je evidentní, že něco takového se mu už rozhodně nepoštěstí. Pokud ovšem bude hrát po boku Jana Slováka, mohou vyniknout i Čenského herecké kvality. Slovák je totiž naprostým protipólem Čermáka, nepřesvědčivý, trapně deklamující, zkrátka děsivě hrající. Kopáčová opět vytasila svoji nejsilnější zbraň, schopnost vybudovat solidní atmosféru. Díky tomu je Roubal velmi dobře koukatelný, dokonce přes veškerou snahu Slováka přinutit diváka k vypnutí i opakovaně. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

3/3 Vlajková loď Voyo originál připomíná všechny ty Rédly a Devadesátky, které už před lety nastartoval Svoboda v Sametových vrazích. O porevoluční kriminalitě je samozřejmě nutné mluvit, nezamlčovat ji, ale je otázka, co nám to přináší v takovém množství seriálů. Navíc, pokud se tvůrci rozhodli více věnovat individuálnímu příběhu mladé obhájkyně v podání Kamily Trnkové, než Roubalovi v podání Čermáka, zůstanou na konci opět jen samé otázky. Je to podobný koncept jako u Hořícího keře, kde hlavní postavou také není Palach, ale právnička Burešová. A to nepovažuju za ideální. Takže nakonec to jediné, co je zde nadprůměrné, je výjimečně skvěle zahraný záporák Jana Čenského. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Tereza solidně Kope i v dresu TV Hovna, a hlavně díky ní a několika solidním kašparům se povedlo nevídané, tedy udržet poměrně řídkou sračku obvyklých pásových popisovačů hajzlpapírů z komerčních žump nejméně o dvě třídy výš nad běžnou produkcí pícnin pro hovada. Naprosto démonického Čermáka podezřívám, že v rámci Stanislavského metody uškrtil pár komparzistů a tak nejmíň měsíc naháněl v ulicích kolemjdoucí se Strážní věží. Čenský standardně na draka, Švehlík to tam prostě má od přirození, „naformaldehydovaná čtyřicítka“ paní Krnová protlačila jakous takous afektovanou mimiku i přes třícentimetrovou vrstvu vosku na karosérie a herecky se děsivou antikoncepční pózou „mám v kundě zuby a jestli na mě sáhneš, tak zmrzneš“ vcelku vycajchovala i zkorodovaná Kamila. Ovšem zcela nechápu jednu věc. Když už se podaří uhnat velmi slušnou režisérku a silnou sestavu hlavních pozérů, který dement či felační prospěchář pak spláchne do hajzlu snahu všech zúčastněných rozhodnutím o osazení poměrně významných vedlejších rolí (Švehlíkův poskok, poskok obžaloby, Roubal junior a zejména až nevydržitelně bolestivý otec té studené ryby) totálně prkennými mantákovitými neuměteli, co by nebyli schopni přesvědčivě zahrát snad ani maňáskové divadlo pro slepohluché děti??? To je pak, jako by vcelku zaujmutému divákovi zhruba každých patnáct minut někdo nečekaně narval pěst do prdele, a v interakcích s opravdovými herci to vyvolává dojem, že jim na plac do záběrů v pravidelných intervalech vtrhával ochrnutý svačinář s cigánskou dickcí a oni to pak omylem zapomněli vystřihnout. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (26)

  • Budova advokátní kanceláře s páternosterem (oběžný výtah) je natočená v budově paláce Lucerna v Praze. Lokace popíjení advokátů ke konci epizody se nachází v Café Nona ve 3. patře Nové scény Národního divadla v Praze. (formelin)
  • Ve scéně v čase 42:25, která se odehrává na schodech před Vrchním soudem v Praze, je vpravo vidět část tramvaje Škoda 15T, která se začala používat až v roce 2010. (Globus_Jirka)
  • Filmová lokace zatčení Roubala na začátku epizody je ve stanici metra Želivského. Ve skutečnosti byl zatčený na náměstí Míru v Praze. (formelin)

Reklama

Reklama