USA, (2023–2025), 8 h 32 min (Minutáž: 49–64 min)

Série(2) / Epizody(9)

Monkey D. Luffy, mladý pirát ve slamáku, se v téhle hrané adaptaci populární mangy vydá s pestrou partičkou přátel na velkolepou výpravu za pokladem. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (143)

ADIO45

One Piece je skvělou volbou pro fanoušky dobrodružství, akce a přátelství. Sledujete příběh skupiny pirátů v čele s kapitánem Luffym, kteří hledají legendární poklad známý jako One Piece. Tato série je plná pozitivního ducha, odhodlání a přátelství, a v průběhu příběhu se vytvářejí silné vazby mezi postavami. Navíc má skvělé akční scény a vtipné momenty, což ji dělá zábavnou volbou pro širokou škálu diváků. ()

cariada

Zkusil jsem to a po pár minutách jsem to vypnul. Nějak mě odradila ta současnost. Za pár týdnů jsem to pustil zase a přišel jsem tomu na chuť. Je to hodně zábavné a dělané ro fantasy což tu současnost potlačilo vznikla hodně zábavná podívaná plná akce a všemožných blbostí. Postavy jsou dobře udělané a zahrané. Na další sérii se rád podívám. ()

merit1

V polovici prvej epizódy som to chcela vzdať. Po vzhliadnutí celej série som vážne uvažovala nad piatimi hviezdičkami. Mierna infantilita a predvídateľnosť sa síce udržala celý čas, ale pochopila som, že sa jedná o zámer a One Piece je viac rozprávka, ako superhero seriál. A ja mám rozprávky rada, pretože dobro sa tu neohýba, je nekompromisné a rozdáva lekcie z ľudskosti. Veľkým plusom sú postavy, či už kladné, alebo záporné. O každú jednu má divák záujem, pretože nie sú len do počtu a udržujú dymaniku. Oceňujem aj spracovanie, kde sa tvorcovia vykašľali na otrockú realistickosť a išli do toho s hravosťou, ktorá asi najviac svedčí prevodu z animovanej tvorby ( Disney, uč sa ! ). Poznámka na záver - vôbec by ma neprekvapilo, ak by legendárny poklad vyznel podobne, ako v Pikniku pri ceste. ()

Jirka_Šč

Pozitivní, pirátské překvapení (doteď jsem netušil, že One Piece existuje)! Americká verze japonské mangy/anime oplývá hravostí a něčím příjemným, těžko popsatelným. Vzhled seriálu koliduje mezi pirátským středověkem a moderní dobou, aniž by to bylo divné. Místy béčkový vzhled a provedení do příběhu překvapivě přirozeně zapadají. Sympatická sbírka charakterů a dobrý děj mě donutili vidět celých osm epizod v kuse. Všichni, kdo mají ve svém nitru kus snícího dítěte, budou nadšeni! Trailer. ()

Vykuk odpad!

Mám fakt rád anime, mangu, hodně srdečních záležitostí, toto jsem v animované podobě neviděl, asi si dám povinnou záležitost, protože si myslím, že v té podobě by to mohlo fungovat, ale tento hraný.. jak to nazvat.. neskutečně nesympatičtí "herci" otřesná výprava, zpracování, to prostě rve oči, uši, všechno... nebo vlastně ani ne.. jen to rychle vypnout.. nechápu ta čísla.. vkus se asi už zase posunul někam, kam já nedohlédnu.. a to jsem se na to celkem dost těšil :( ()

Zajímavosti (23)

• Eiičiró Oda je známý tím, že občas do svých panelů v manze vpašuje muže s pandí hlavou, tzv. Pandamana. V tom ho následovalo anime a nyní i hraná adaptace. Panda je vidět v sérii několikrát. Jednou, když Slamáci vstupují do Kajiny rezidence v epizodě Mrtví nemluví (2023), podruhé když Zoro vylézá ze studny v epizodě Piráti se blíží (2023) – v obou případech v podobě topiaru – a nakonec v knížce Sedmilháře Nolanda v epizodě Kuchař a poskok (2023). (KaraMikesova)
  • Když Rogera (Michael Dorman) popraví, jedna utíkající divačka má na košili hvězdu, což je módní značka oděvní společnosti Criminal, kterou založila mluvící hvězdice Pappag, jež se později objevila i v předloze. (KaraMikesova)
  • Při souboji na mariňácké základně s místním velitelem Sekerníkem Morganem (Langley Kirkwood) udělá Zoro (Makkenjú Arata) trik, při kterém se stane chyba s rekvizitou a dotyčná pochva s mečem se zkřiví. (CarnTheNunya)