Série(2) / Epizody(12)

Britská surrealistická komediální show autorů úspěšného sitcomu Father Ted (Otec Ted), kteří pokračují v tradici skupiny Monty Python. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

Drom

Bohužel tenhle cyklus je pro mě docela zklamáním. Nemám moc rád humor Monty Python, vždy mi jejich scénky přišly jako parta trotlů u které je vtip v tom, kdo je blbejší. Big train je ale ještě o stupeň horší a až na stabilně výborné přenosy z mistrovství v zírání, včetně unikátních historických záznamů, jsem se povětšinou nudil. Dvě hvězdičky a za zírání jedna navíc. ()

Gann

Perfektni humor vetsiny scenek snadno vyvazi tech nekolik ne tak dobrych. A zirani? To je naprosta bomba "Postopoulus kouli sec mu bulvy staci!" "Videl jsi ten utok? - A dalsi no tedy, clovek by neveril ze je to ten stejny zapas! - A znovu vypad, no to je neuveritelne!" "Ano Davide, byl to vyrazny posun o 5 stupnu. A pak ze zirani neni napinave!" kdo videl nemuze zapomenout... ()

CheGuevara

Nástupce Monty Python? Nikdy! Ale jako dobrá a současná alternativa k popukání. Jejich invence nezná mezí, aspon do prvních dílu, pak už nějak onen ostrovtip značně upadá a mnohé vtípky tak zůstávají "zkamenělé". Ovšem nikdy nezapomenu v souboje v zírání, které jak doufám někdy skutečně vzniknou (a pokud existují tak mě dejte vědět, už tedka jsem fanouškem :-)) ()

Bohulib

Viděl jsem zatím první díl, ale nijak zvlášť mě to nenadchlo. Scénky mi nepřipadaly moc vtipné a měly odhadnutelné pointy. Uvidíme dál. --- Po druhém dílu snižuji hodnocení ze tří na dvě hvězdičky. Zatímco v prvním dílu mi přišly dvě scénky celkem vtipné, ostatní průměrné, ve druhém díle jsem se nezasmál vůbec ničemu. Další díly už sledovat nehodlám. ()

Kryšpín

Až po půl roce jsem zjistil, že to je nástupce Montyho Pythona. Díl po dílu postupně uvadá v komičnosti, ale přesto se tam najde něco k zasmání. Klasikou se souboj v zírání, který je výborně animovanej a perfektně namluvenej. BBC dokáže opravdu vytvářet perfektní komedie. Policajt, který má strach je výbornej a to bych mohl mluvit dál a dál. ()

• Oceněno jako "Best 'Broken Comedy' Show" na British Comedy Awards v roce 1999. (PußyMagnet)
  • Píseň "Big Train" byla nahrána Maxem Gregerem a jeho orchestrem. (PußyMagnet)
  • Scéna Stare-Out (soutěž v zírání) je založena na knize Paula Hatcherera a je animována Chrisem Shepherdem. (PußyMagnet)