Vlčí lov

• Jižní Korea Project Wolf Hunting (více)

Akční thriller odehrávající se při eskortování nejhorších zlončinců mezi Jižní Koreou a Filipínami. (mikki089)

Recenze (86)

*CARNIFEX*

Extrémne za vlasy pritiahnuté (veď preto je tú to sci-fi) a primitívne zároveň, no jedným dychom musím dodať, že vzhľadom na brutálnosť, gore a hektolitre krvi - nadpriemerne atraktívne. Tento film by si rozhodne zaslúžil zaradenie do horor žánru. Na plný počet to určite nie je, strašne preháňam, no keď vidím tie hodnotenia, ktoré ho umelo deklasujú, tak veľmi rád prihodím. Bola to celkom zábava :) ()

Doudis19

Vidět to jako malej nevycválanej úchyláček, stalo by se to modlou a těžce tajným kontrabandem při každým přespávacím večeru u kámošů. Dneska už nestačí jen nějak a někdy utrhnout ruku a umlátit s ní padoucha. Chce to I trošku toho řemeslnýho umu, aby to fungovalo. To se tu bohužel neděje 😏. Masakr řádnej, ale kupenej na sebe tak bezmyšlenkovitě, že i ty hezky prakticky dělaný prasárny po chvíli začnou nudit. ()

T2

║Rozpočet KRW12,000miliónov║ Tržby USA $20,541║ Tržby Celosvetovo $3,863,680▐ Kórejci sa zbláznili, riedne prestrelený "krvavý" úlet, našťastie som videl tú strašne prestrihanú verziu kde nie sú tie ohavnosti a gejzíry krvi. Prehrávanie hercov je enormé, banálnosť príbehu či nejakého čudného výcucu je priam hnoj. Ruky preč od tejto fádnosti na entú. /20%/ ()

Arsenal83

Som rád, keď sú Aziati dabovaní, lepšie ich rozpoznať. A treba im uznať, že majú ten cit pre odrezávanie prstov, končatín, údov, z ich spotených tvárí razí chtíč zas použiť nejaký ostrý predmet. V tomto sú určite špička, hoci ani mačety afrických režisérov veľmi nezaostávajú. Vlčí lov je čisto orientovaný na krv, ktorá prekrýva aj zápletku, takže uspokojí fanúšikov hororových žánrov podobného razenia, kde pri drvení hláv opäť pochopíte, že krv naozaj tečie. Žlté more tu tak veľmi rýchlo sčervenelo. ()

Chrustyn

Korejský Con Ship s nezajímavými postavami a překvapivě nudnou a nevýraznou akcí. Film, který se primárně zaměřuje na co největší násilí a z prostoduchého akčňáku se v půlce změní na horor ale nefunguje ani v jedné z částí. Námět (vyjma prvků sci-fi a hororu) je ok a pro akční film, plně dostačující, ale místo toho, abychom dostali odvar z Raidu, dostali jsme nudnou srajdu. ()

• Ve scéně, kde japonská císařská armáda prováděla pokusy na lidech, jsou zobrazeny moderní EKG přístroje. (Johnny.ARN)
  • Ve filmu bylo použito 2,5 tun umělé krve. (Claw)
  • Natáčanie skončilo 14. apríla 2022. (Arsenal83)