Hrají:

Táňa Pauhofová, Kateřina Coufalová, Aaron Friesz, Ursula Strauss, Martin Pechlát, Adam Vojtek, Rosaria Viola Mlčková, Kateřina Winterová, David Švehlík (více)
(další profese)

Série(3) / Epizody(5)

Recenze uživatele KarKulA k tomuto seriálu (2)

Série 1 (2017) (S01)

Pro mě velké překvapení. Nádherné kostýmy, nádherná výprava. Na ústřední duo jsem si musela chvíli zvykat, ale postupem času mi jejich představitelé tak nějak přirostly k srdci, a navíc vedle nich plno velmi dobrých vedlejších postav a dobrých hereckých výkonů. Co bohužel tento film sráží jsou dialogy - místy opravdu peklo - jejich autoři si mohou pogratulovat, neboť se jim podařilo tendle jinak povedený majstrštik srazit o několik latěk dolů. Z pohledu historie pro mě žádná tragédie - základní fakta a milníky to ctí - a to že si to s některými historickými detaily trochu pohraje aby pobavilo diváka, nu co - pokud chci znát historicky akurátní fakta, musím se kouknout na dokument a ne na výpravný film. Za mě po dlouhé době něco, co sem si užila. ()

A Woman at War (2019) (S02)

Pokračování počinu z roku 2017 už se mi líbilo o něco méně. U historických výpravných filmů určitě nebazíruji na akurátním ctění všech historických faktů - trocha té přidané hodnoty a fantazie tvůrců je určit třeba, nicméně v druhé části pokračování se z mého pohledu pustili až na příliš tenký led. Další slabinou je výměna hlavní představitelky - kdyby se pokračování odehrávalo o 10 let později (a ne pouze několik měsíců), nebylo by této výměně asi co vytknout - toto ale bylo krapet příliš. Hlavní představitelka navíc na tu původní příliš nenavázala, a namísto mladé odhodlané dámy tu zbyla jen lehce korpulentní fňukna. Ideální též nebyla ani výměna některých herců ve vedlejších rolích. Jinak vizuál, kostými a výprava stále velmi dobré, oproti prvnímu filmu i lepší dialogy postav. Naštěstí vedle hlavní představitelky zbylo ještě mnoho vedlejších postav které jsem si oblíbila, a díky kterým se film v mých očích udržel ještě na té slušné úrovni - i když tak trochu s přivřenýma očima. ()