Lovci z konce světa

Po ničivém zemětřesení je Soul v troskách a platí v něm zákony džungle. Neohrožený lovec vyráží do jeho ulic zachránit puberťačku, kterou unesl šílený doktor. (Netflix)

Recenze (67)

italka63

Dobře jsem si film užila, měl spád, všechno odsýpalo, hlavy odletovaly, zakomponovaný humor, báječný hlavní hrdina který se nejen boxersky s ničím nemazal, jen ten otazníček tam vzduchu visí, co by se mohlo stát doopravdy, kdyby k takovéhle katastrofě došlo. Kolik by se objevilo vědců a psychopatů, pomýlenců v dobré víře zachránit lidstvo. Člověk s malou potřebou vody a stravy, jen už by nebyl čistě lidské rasy. No...takže za mne zasloužené čtyři hvězdičky. ()

LangiJ

Další slabá spolupráce Asie s Netflixem. Myslela jsem si, že s Ma Dong-seokem v hlavní roli to dopadne líp než předchozí filmy, co jsem viděla, bohužel je to horší průměr. Tenhle typ filmů nemám navíc ráda, takže mě na tom kromě akce a sympaťáka Ma nic moc nezaujalo. Příběh je slabý, film nepřináší nic novýho, jen to, co už jsem viděla několikrát předtím. Na jedno zkouknutí dobrý, ale opáčko ani omylem. ()

JASON_X

Známý korejský bijec pan Ma má sice BMI poněkud nad normálem, ale jde mu to dobře nejenom pěstmi, jako svého času Budu Spencerovi (kterého mi svým naturelem trochu připomíná), ale i nožem, mačetou, nebo brokárnou. I ten filmový postapo svět mě celkem bavil, zaujali mě třeba geneticky vytunění "ještěří" vojáci, nebo i pološílený doktor Jang, jakási moderní asijská obdoba doktora Mengeleho. Škoda jen, že několik vedlejších postav je opět zkarikovaných do podoby hýkajících a pitvořících se pitomců (gangsteři). Mrzí mě to o to víc když vím, že Korejci umí točit i filmy proklatě vážné a temné a podobné šašky vídám spíš ve filmech japonských. Ale stejně zaokrouhlím nahoru, tři hvězdy dávám průměrnějším a zdaleka ne tak osobitým flákům. ()

okkac

Slabší postapo, kde se první hodinu nic moc neděje, aby se pak v poslední půl hodině strhla celkem dobrá akce s vysokým kill countem, kdy medvídek Dong-seok Ma si podá efektivně přeboostrovanou brokárnou a následně mačetou plno lidí, kteří se bůhvíproč mění na reptiliány. Bez tohoto finále by to bylo mnohem horší. ()

alchac

Tradičně netflixovsky pitomý (blbé je to vskutku jen o trochu méně než např. Zachariášova Měsíční Rebelka), přeslazený, přesluníčkovaný atd. příběh amorem postřeleného Mij-Ka Ďu-Šííí-Na zachraňujícího svou lásku ze spárů šíleného MUDr. Mengelštajna. Naštěstí aspoň jeho parťák, Hodný, zlý a nerudný zKundysyn, je vcelku sympaťák a jako vždy velmi schopný fyzioterapeut, kterému jeden klidně uvěří i toho aligátora, a jak je v zemi kimči zaslíbené dobrým zvykem, je to řádně plnokrevné a bojově choreograficky docela kvalitní, takže jako uležet se to celkem dalo. ()