Epizody(7)

Komik v krizi prokáže laskavost ženě, která na tom není zrovna nejlíp. Ta se do něj ale úplně zblázní a převrátí oběma život vzhůru nohama. (Netflix)

Recenze (85)

Sebule

Pro mě velké překvapení. Věděl jsem, že seriál je o stalkingu, ale že to bude takhle osobní, překvapující a poučné, to jsem netušil. Nevím, kolik z toho bylo real, ale jestli alespoň většina, tak klobouk dolů. Příběh mě vtáhnul a měl jsem problém se odtrhnout. Zajímalo mě, jak bude příběh pokračovat, jak se Donnyho život může ještě zhoršit nebo překvapit. Až na trochu slabší začátek, menší repetetivnost a občas velice zvláštní chování postav. Hodnocení: 8,5/10 ()

Teri123

Sobík je směsice úzkostných a děsivých scén, momentů, kdy budete chtít Martu zabít a úvah, která z postav je ta největší piča. Richard Gadd je neskutečně talentovaný člověk, který tohle zvládl napsat, zahrát a bohužel i prožít na vlastní kůži. Ve většině jeho momentů můžeme vidět reálnou bolest a utrpení, které musel prožívat. A i když jsem si celou dobu říkala, proč kurva nešel na tu policii a neřekl jim celou pravdu přišlo rozuzlení. On se v té Martě prostě viděl. Oba ztracení, unavení a vystrašení ze života. Do toho jeho posedlost s pozorností a pocitem být viděn, kterou mu Marta poskytla. Na konci tak uvažujete jestli byla Marta doopravdy zlý člověk nebo jenom někdo s obrovským traumatem a šílenou povahou. Velmi oceňuju tématiku sexuálního násilí na mužích protože ve většině filmech/seriálech se tomu buď nevěnují vůbec nebo to berou na lehkou váhu. Je to i jeden z důvodů, co dělá tenhle seriál jiným od ostatních a zajímavějším pro sledování. ()

misar3

Seriál funguje jako reklama na sexuální obtěžování, jinak mu chybí logika a větší prohloubení příběhu hlavního hrdiny, abychom pochopili, proč se čím dál víc noří do hloupých rozhodnutí a začíná adorovat svou stalkerku. Na druhou stranu se při sledování některých pasáží opravdu necítíte dobře, takže emoční jízdu nemůžeme seriálu upřít.Po prvních třech dílech bych doporučoval, kudy bych chodil. Pak se ale objeví pár nepěkných věci z minulosti a vám začne docházet, že celý příběh je dost překroucený a za hranicí uvěřitelnosti, zvlášť ve chvílích, kdy hlavní postava pořádně nic neřeší nechává vše zacházet do absurdna a očividně sám má větší psychické problémy než ona stalkerka. Dobrý seriál, kterému ale občas chybí logika. ()

iz67

Vlastně nekonečná záležitost, kde se marně snažíte dobrat jiného důvodu výroby díla než je osvěta pro střední školy. (A dost často si přejete, aby titulní hrdina dostal za uši víc, protože si to prostě za svoji blbost zaslouží.) Strašně slabé. A že 'mrazivá' podívaná? Jistě. Když zjistíte, kolik jste s nimi propalili času. ()

Název Sobík a zařazení žánrů Drama/Životopisný- Nenapadá mě aktuálně nic méně atraktivnějšího než tohle. Dal jsem okamžitý PASS znělo to jak Father či Země Nomádů v seriálové verzi. NAH THANKS! Ale tohle teda kurevsky klame tělem. Ne ne ne tohle není žádný ukecaný Drama pro intelektuální sráče, tady okamžitě přidávám Tagy! Stalking Thriller, True Crime a přidavná jména jako- Pervérzní, Zvrácený, Neskutečný, Nátlakový, Sžírající, Depresivní,Náročný,Nepříjemný, Traumatický,Znepokojivý a Emocionálně psychologický MASAKR!!!! Hned to zní a vypadá zajímavěji no ne?? ! :D Celé je to dle skutečných událostí a je až neuvěřitelné jaké peklo si hlavní hrdina prožívá a že s tím vlastně nemůže pořádně nic dělat. Za život se potkává opravdu jen s divnými lidmi. Na jednu stranu je to chudák, na druhou stranu si za některé věci může sám. Vrcholem pro mne byl díl číslo 4- Experimentování s různými drogami a zneužívání chlapem TPČO! Finální proslov na Stagi o svém životě před všemi měl sílu i hloubku. Tohle prostě zažít nechceš. Velké překvapení roku, které přišlo tam, kde jsem jej rozhodně nečekal. Zvedám nakonec na plný kotel, protože tohle ve mně bude chvíli ještě rezonovat. 85% ()

• Richard Gadd si zahrál hlavní roli, napsal scénář a měl na starost i produkci. Vyobrazuje své vlastní zkušenosti se stalkingem. (Dalfor)