Epizody(7)

Komik v krizi prokáže laskavost ženě, která na tom není zrovna nejlíp. Ta se do něj ale úplně zblázní a převrátí oběma život vzhůru nohama. (Netflix)

Recenze (103)

Fungore

Stalking jsem sám zažil (od osoby, kterou jsem viděl jednou v životě). Dotyčnou osobu jsem si zablokoval na všech sociálních sítích včetně telefonního čísla. Problém je v tom, že nezabráníte, aby vám někdo neustále psal smsky anonymně přes internet. Trvalo to rok a půl - po celou tu dobu jsem na sms ani jednou neodpověděl. Naštěstí to nebylo až takové peklo, jako v seriálu, kde se řeší také téma zdrogování a zneužití, ale i tak nepříjemná zkušenost s neustálým strachem, čeho může být člověk schopný. A teď k seriálu.. je to silný a emotivní příběh, kde je narušená žena ztvárněna a zahrána opravdu věrohodně. Co se ale týče hlavní postavy, tak tam mám už určité výhrady.. působil jako rozumný člověk, ale často se choval až moc nesmyslně i s ohledem na všechny okolnosti, jako kdyby jen šel naproti příběhu, čímž na mě nepůsobil tak věrohodně.. to je jediný důvod, který mě drží od plného hodnocení. Seriál bych ale doporučil každému už jen proto, aby si byl každý vědom toho, co se může doopravdy stát, a jaké následky to může nést. Seriál si umí velmi dobře držet divákovu pozornost, rychle uteče a rozhodně to není ztráta času. Má to své velmi silné a emotivní části a hlavně je to ze života, i když je zjevné, že něco málo muselo být účelově pozměněno, což je u true story projektů běžné. Když už má něco na Netflixu smysl vidět v té záplavě seriálů, tak je to právě tohle. ()

tereez

“Tohle byla poslední kupka!” - holky šedivky Kupkovy like this! Jako nejen tuhle větu, ale určitě celej seriál (modří a mostečáci vědí, mrk mrk). Je to Netflixovsky rozvleklé, kdyby děj vměstnali do dvou hodin, byla by to větší pecka. Ale jinak pro představu o tom, v jakém presu žijí stalkovaní, je to fajn. Připravte si jídlo, pití, binge watching může začít. ()

Malarkey

Hodně nápadité a zřejmě to díky tomu vyhrálo cenu za nejzajímavější námět posledního měsíce na Netflixu. Sobíka je totiž všude plno. Zároveň ale také skákající mezi žánry tak výrazně, že to námět nakonec i vytrestalo. Z podstaty věci se totiž jedná o drama o stalkingu. Jenže se do toho fušuje životní příběh jednoho zoufalce, který vměstnal znásilnění a drogy do nejzajímavější epizody celého seriálu, která ale zároveň se samotným dějem nemá nic moc společného. Zbytek se pak dost opakuje a dokud nedojdete k finální katarzi v posledních minutách poslední epizody, zjistíte, že se tu hlavní postava pořád plácá ve sračkách a vlastně z nich ani vylézt nechce. ()

Fr

„MOJE STALKERKA JE PROFESIONÁLKA!“ Asi takhle – „Sobík“ je kretén a všechno co se mu děje si zaslouží… Nebaví mě to! Nebaví mě sledovat idiota, dělajícího jedno debilní rozhodnutí za druhým. Navíc je v podstatě úchyl… Takovej „stalkerskej“ seroš pro všechny, kteří chtějí nakouknout do života píčuse. P.S.: Jessica Gunning je na Oscara! (kurva fakt bych nechtěl, aby po mě tahle osoba někdy šla!)    /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Seriál je vytvořen na základech autobiografické one-man show Richarda Gadda. 2.) Příběh je o sexuálním zneužívání, sexualním napadení a objevování „vlastní jiné“ sexualitě. 3.) Thx za titule „Tomáš Pikl“. ///                         PŘÍBĚH  ****  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  ** ()

BarryLyndon

Čekal jsem seriálovou verzi Misery musí zemřít pro generaci sociálních sítích a stejně vyhoneny průměrný projekt jako třeba Dahmer. Naštěstí jsem čekal blbě. Protože tam hlavní herecké duo předvádí neskutečné věci. Kór v situaci, kdy on hraje sám sebe. To teda klobouček vzhledem k některým scénám. K tomu bych se nechtěl vracet. Hrozně talentovaný člověk, snad bude hrát i psát víc. A ona určitě posbírá herecké ceny. Zaslouženě. Jinak to má neoficiální 8. díl, kdyz si do talkshow ten debil Piers Morgan pozval skutečnou stalkerku, podle které je to napsané a která se tam chtěla obhajit, že to není ona. A on jako alternativec ji chtěl dát prostor, že si to Netflix jakože vymyslel. Ten momwnt, kdy mu dojde, že se tím obhajováním přiznává a je ještě větší magor než v seriáluy je naprosto k nezaplacení.   Tradičně platí, že to má mít o 2 díly méně, ale i tak super.    8/10 ()

• Richard Gadd si zahrál hlavní roli, napsal scénář a měl na starost i produkci. Vyobrazuje své vlastní zkušenosti se stalkingem. (Dalfor)