Podivínský policista Max Payne (Mark Wahlberg) se snaží v touze po pomstě vypátrat člověka, který je zodpovědný za brutální vraždu jeho rodiny. Tajemství se však ještě prohlubuje a Max se musí utkat s nepřáteli, kteří nepocházejí z tohoto světa… a čelit takové zradě, jež ho zavede až na samotnou hranu příčetnosti. (Magic Box)

Videa (4)

Trailer 4

Recenze (1 131)

T2

Rozpočet $35miliónovTržby USA $40,689,393Tržby Celosvetovo $85,416,905Tržby za predaj DVD v USA $24,286,586 //počet predaných kusov 1,327,325║ Prvý krát čo ma režisér John Moore sklamal, dobre viem že talentu moc nemá ale za to aspoň ako tak zručne či rutinérsky dokázal vždy svoje projekty zvládať, tu to je proste jedná veľká nezáživná bublina, ktorá sa snaží vizuálne tváriť ako pochmúrne ladené "zasnežené/upršané" SIN CITY ale nulový efekt to má pre tento film. Príbehovo otrepané, dokonca ani akcia moc tomu nedá, Mark Wahlberg ako keby držaný na uzde, jedine čo tam robí tak sa tvári ako najväčší búchač/macher. _"Ruky preč od tohto!"_ /25%/ ()

somnar

Jedinou plnokrevnou akcí letos zůstanou fakt jenom Wanted a Taken. Max Payne bohužel minul cíl. Vystřílel většinu svého prachu na perfektní temnou stylizaci, zápletkou místy připomínal solidní noirovou detektivku, ale trailery přece slibovaly nářez jiného typu a kalibru. Max Payne měl být hlavně nekompromisní střílecí záležitostí - a tady zklamal na plné čáře. Vizuál fajn, herci také, ale ta akce! Nemastná, neslaná, za dva dny už jsem si skoro na nic nevzpomněl... Byl tu obrovský potenciál, proměnit ho v něco kompaktního ale evidentně bylo nad síly všech zúčastněných. 60% ()

tombac

Wahlbergovi se letos moc herecky nedaří. Během filmu jsem si několikrát přál, aby ten pseudodrsňák zavřel klapačku a aspoň začal střílet v libových zpomalených záběrech. Jenže těch je, co by se za nehet vešlo, takže marná snaha pane Moore, kvůli pár efektním scénám, pěkným filtrům a obnaženým křivkám Olgy Kurylenko vám ten rozbředlý a nevýrazný film moc diváků baštit nebude. 4-5/10 ()

BadoXXII

Tak toto bolelo. Som veľkým fanúšikom hier s Maxom Paynom a radím ich k tým najlepším herným zážitkom vôbec. Film je síce postavený na hlavnej kostre príbehu o pomste, no vyplňuje ho tak veľké množstvo vaty a zbytočnej dejovej komplikovanosti, že som z toho bol značne unavený. Nehovorím o tom, že hra, ktorá bola založená na revolučnej a veľmi častej akcii (ako vo filme Matrix) je vo filme prázdna, nudná a takmer bez akcie. Mark Wahlberg je ako Max príliš toporný, nepresvedčivý a jeho nasranosť a túžbu po pomste som mu neuveril. Pochváliť môžem len vizuál, ale aj ten mohol byť podstatne temnejší a dospelejší. Podivnosti ako - nadrogovany zmagoreny Max (na konci), nejaki temni anjeli (to ako vážne? preboha) a stále nejakí spoločník zachraňujúci prdel hlavnému hrdinovi sú v očiach fanúšika hry neprípustné. Jednoducho sračka, ale filmový potenciál táto téma má, len to treba natočiť ako nekompromisný atmosférický akčný masaker a nie jeho presný opak. ()

kOCOUR

Další adaptační prohra a smutná vizitka pro jednoho z nejsympatičtějších herních hrdinů nedávné minulosti. Je paradoxní, že pár statických obrázků v samotné hře působí výrazně filmověji než film samotný. Nemluvě o dynamice a překvapeních, které v celovečerní stopáži nahrazuje čirá prázdnota a obyvklé scenáristické kličky, plynoucí jen ze znalosti základní premisy a ničeho navíc (je to o zlomeném chlapíkovi, který se tváří drsně a občas zpomaleně střílí). Děj prakticky neexistuje a zjevuje se nahodile jako ekvivalent slepence podivných náhod a "ikonických" postav, které se na scéně objevují, jak se jim zlíbí (a JE to proti vší logice). Wahlberg to snesl se vztyčenou hlavou, vše ostatní je jen onanie nad prázdnou nádobou. A první přestřelka po více než hodině... tomu už se v novém domnělém světě Maxe Paynea lze jenom smát. ()

Zajímavosti (30)

• V severskej mytológii predstavujú Valkýry ženy-bojovníčky a nie démonické bytosti. (Greenpeacak)
  • Valkýry, teda tvory zobrazujúce sa v halucináciách, navrhli Chris Roswarne a Rob McCallum. Režisér im pritom dal podmienku, aby ich pohyby pôsobili dojmom, že sú pod vodou. Navrhnúť a pomocou počítača je vytvoriť trvalo viac ako 15 týždňov. (Greenpeacak)