Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Čtyři příběhy filmu tvoří mozaiku osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scénáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. Domácí režisérka číslo jedna opět přichází s příběhem, který se může dotknout diváků bez ohledu na věk či postavení. Každý z vyprávěných příběhů o touze po dítěti, osudovém rozhodnutí, zda dítě mít či nemít nebo snaze vyrovnat se s nástrahami, které před nás život postavil, může být právě ten váš. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (244)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Navrhujem vyčiarknuť slovo psychologický z popisu žánru tohto filmu. Tento film je pre ľudí bez duše, pre telá, čo sa radi len tak nudia, nepotrebujú rozmýšľať a cítiť. Z tohto filmu nesála vôbec nič. Okrem toho, že postavila pozíciu muža v spoločnosti ako len bezmozgovitého nositeľa nejakého genofondu. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Tohle je snímek, kde se probírají vážná témata, citlivá témata, ale já si nemůžu pomoct, díval jsem se na jednotlivé postavy, a bylo mi celkem jedno, co prožívají. Ani s jednou jsem se nedokázal pořádně propojit. Tohle není moc dobré na skoro dvouhodinový film, který by vás měl dostat právě psychologií postav a s tím spojenými emocemi. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Mozaika s predvídateľnými dejovými líniami a vopred odhadnuteľnými stretávacími bodmi. Na druhú stranu Nellis celkom prekvapila relatívne odvážnou formou akejsi intímnej telesnosti, ktorá k tejto téme patrí a jednotlivé osudy tak pôsobia celkom uveriteľne a postavy ako skutoční ľudia. Jeden chce mať decko a nemôže, ďalší nechce a je v tom, iný je zas už v rokoch a tak ďalej, a tak podobne. Ale veď o takýchto životných paradoxoch mozaiky občas sú a vždy budú a sem tam ma celkom poteší, keď na ne narazím aj v "našej" kinematografii. Všeobecný hate ide s odstupom času tentokrát mimo mňa. ()

Tetsuo 

všechny recenze uživatele

Pasivně bezmyšlenkovité a šmírácké přitakávání životní mizérii. Film sděluje jen banalitu "takový je život", místo aby vypravěčskými prostředky vzbudil pocit "takový život být nemusí" (což dělají přínosné psychologické snímky). Alice Nellis tím vytvořila svůj rekord v nechutném a bezcílném citovém vydírání. ___________ Není tu jediná postava, která by si zasloužila sympatie (všichni muži jsou chcípáci a všechny ženy jsou vylíčeny negativně - mateřství tu nemá žádný pozitivní obsah) a není tu jediná scéna, kdy by postavy nebyly ponižované a uváděné do trapných situací. Je zázrak, že někdo takhle misantropický film může chápat jako citlivý. __________ Zvláštní "bonus" pak je pitomě poskládaný děj, kdy to vypadá, že jeden chlapík sedí na lavičce několik měsíců, stejně jako jedna ženská sedí na pláži několik měsíců a zatím Ukrajince naroste břicho a odrodí. Ale to už je jen taková perlička. _______ "Mystický závěr" s keporkaky či monolog Marthy Issové v divadle jsou jinak dokonalou ukázkou pseudoumění alias midcultu. Alice Nellis potvrdila svůj status nejpřeceňovanější české režisérky, jíž média tleskají z pouhé povinnosti a už ani nevědí proč. ()

zette 

všechny recenze uživatele

Namet spatny neni, tema materstvi ma urcite pravo na vlastni film. Zpracovani Alice Nellis me v tomto pripade ale vubec nezaujalo. Dej je zbytecne roztrhany a jen tezko clovek hleda spojitost, pokud si odmyslime adopci, kterou kazdy tusi od poloviny snimku. Herecke vykony nevyrazne, Bydzovske jsem jeji roli vubec neveril a dovolenou v Egypte s pouzitymi zabery potapeni jsem take moc nepochopil. Nejvice me zaujaly ty dve urednice na socialce, tady se to asi realite blizilo dost. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (8)

  • Zuzana Bydžovská získala Českého lva za nejlepší ženský výkon v hlavní roli. (M.B)
  • Natáčení probíhalo v Egyptě a Tunisu. (oje)
  • Režisérka hercům před natáčením nedala přečíst scénář, jen je seznámila s jejich postavami a vzájemnými vztahy. Přála si, aby se herci vyjadřovali vlastními slovy. (oje)

Reklama

Reklama