Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

V programu jsem si přečetl "...o českých celebritách z míst, kam se normální člověk nedostane" a už se mi otvírala kudla v kapse. Když už teda dělíme lidi na plémě celebrit a normálních, řekněme si taky narovinu, že místa, na kterých se tlupa celebrit pohybuje, nikoho z nás normálních absolutně nezajímají. A to proto, že normální žijí obklopeni opravdovostí, zatímco celebrity si hopsají daleko vysoko ve svém celebritlandu a padajícími zlatými hovny akorát zasírají místa, kde by jinak bylo docela fajn. Jedna hvězda za to, že jsem dneska v práci stihnul oběd. ()

Reklama

MrGregor odpad!

všechny recenze uživatele

Ubohá česká pseudokopie "Britského originálu"... snad všechno, co bylo na Mašinách kolem světa zajímavé, originální a vtipné je tu nudné, okopírované a únavné... navíc celkové zpracování, od kamery, přes zvuk po hlavní aktéry... Ewan a Charley mě určitým způsobem vtáhli do děje, získal jsem i určitou sympatii ohledně motorek, česká verze si mě svojí umělostí a sprostým vidláckým slangem rozhodně nezíská ... navíc Britové jeli "sami", kdežto naši čeští průkopníci se pyšní speciálními vozy na spodní prádlo a trika s límečky... ()

ForFan 

všechny recenze uživatele

Podle mě celkem povedený pořad, na který se dá dívat, oproti jiným dnešním výtvorům našich TV. Pavel Liška to táhne celé nahoru díky svým srandovním hláškám, s ním jet někde na dovolenou, to musí být opravdu nezapomenutelný zážitek... 1. série: Byla nic moc (protože tam nebyl Liška) 2.série: Podstatně lepší (protože tam byl Liška) 3.série: Zatím nej, Liška s Révaiem celkem povedená dvojka, délka pořadu je tak akorát a pokaždé se těším na další díl ... Myslím si, že by si těch 75% tento pořad zasloužil, už jen proto, že to není klasický "nudný" cestopis... ()

zrx 

všechny recenze uživatele

50% Ale jen za ty obrázky Afriky :-) No musím říct, že motorky miluju a na takovou cestu bych se taky rád jednou vydal. Musí to být paráda a fakt asi makačka. Ale že by zrovna tahle skvadra se Zounarem a Noidem byly profíci, to se říct nedá. Oddělat spojku za těch pár km, to je mazec a docela mě dostal díl o cestě zpátky, ten je tak neuvěřitelně zkrácenej jen proto, že měl v háji spojku. Chápu že je to v Africe, ale pochybuju, že by se nedala spojka na BMW sehnat max za pár dnů, i kdyby jí měli posílat až z ČR. Tohle prostě nechápu, borci si to tam jedou užít, a zastaví je na jednu stranu taková "prkotina". Co mají dělat kluci co jezdí sami:-) A ještě je doprovázej 2 auta:-D se divím, že nevezou i karavan, aby se bylo kde vyspat. Hlavně že borci kalej, ale na ježdění nějak zapomínaj. Dobrej nápad napodobit anglický seriál, ale bohužel se to zrovna nepovedlo. Možná by to chtělo příště místo našich "celebrit" vzít opravdové jezdce a neřešit blbosti.. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Většina záběrů, kde část účastníků jezdí se sundanými kufry a zavazadly po dunách, byla z finální verze z dramaturgických důvodů vystřížena. (TomasTT)
  • Motocykl, na kterém jel Václav Noid Bárta, patří producentovi akce, kulhajícímu řediteli karlínského divadla Egonu Kulhánkovi. Noid měl původně jet na menším enduru (jednoválec 600ccm), který si koupil řidič jednoho z doprovodných aut pro sebe. Protože odstoupil Petr Malásek a do týmu přišel Martin Zounar, který na enduru ještě nikdy neseděl, bylo rozhodnuto, že menší motorku dostane on a Noid pojede na větším dvouválci zraněného producenta. Lou Fanánek má svůj motocykl kubatury 990 ccm, ale protože se mělo jet "do písku", bál se, že by se svou mohl mít problémy při zvedání motorky po pádech a protéza by nemusela vydržet, načež se rozhodl jet na své vlastní čtyřkolce. Při jízdě po silnici měla vyšší spotřebu než plně naložené doprovodné auto. (TomasTT)
  • Denní spotřeba piva a vína celého týmu byla poměrně velká, s čímž byly problémy zejména v pouštních oblastech, kde mají běžně v "aubergu" k dispozici 5-10 lahviček piva. Tým se štábem za noc spotřebovali desetinásobek, a proto pivo sháněli místní prodavači ve všech okolních vesnicích mnoho hodin. I v Maroku, a to včetně bivaku v poušti, nebylo jediné místo, kde by byl problém sehnat alespoň víno. (TomasTT)

Reklama

Reklama