Reklama

Reklama

Assassin’s Creed

  • Velká Británie Assassin's Creed (více)
Trailer 8

Usvědčený vrah Callum Lynch (Michael Fassbender) je nedobrovolně vysvobozen z cely smrti jen proto, aby se stal součástí staletého boje mezi asasíny, templáři a španělskými inkvizitory. Jeho novým vězením se stává tajné zařízení Abstergo vybavené revoluční technologií Animus, která odhaluje v lidské DNA genetické vzpomínky a tím umožňuje vrátit se a prožít vzpomínky předků, které byly dosud ztracené v minulosti. Callum se díky Animusu propojí se svým prapředkem žijícím v Granadě a Seville v období španělské inkvizice v 15. století. Jmenuje se Aguilar de Nerha a je členem bratrstva asasínů, které už několik století vede skrytou válku s řádem templářů, svým odvěkým nepřítelem. Tajná organizace asasínů se zavázala chránit svobodnou vůli lidstva a snaží se zabránit tomu, aby se templáři s pomocí inkvizice zmocnili mocného artefaktu nazývaného Jablko Ráje. A právě tento artefakt je podle přesvědčení templářů nástrojem k ovládnutí celého světa. (Cinemart)

(více)

Videa (20)

Trailer 8

Recenze (959)

Kaka 

všechny recenze uživatele

Zajímavý, umělecky ambiciózní pokus. Vizuálně podobně "černobílé" a artově vyšisované jako cokoliv od Nolana, nebo třeba Spectre. Scénář je ale břečkoidní a pohřbívá osobitost a sebevědomý směr, kterým se tvůrci ubírali. Parkour je fajn, Španělsko 15. století také, avšak cokoliv v přítomnosti bída. A v tomto případě se obávám, že na rozdíl od Warcraftu tady nebudou nadšení z filmové adaptace ani sami hráči tak slavné hry. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Prokletí filmů založených na herní značce stále pokračuje. Tento film je opět důkazem toho, že kvalitní herní adaptace nutně neznamená kvalitní filmové zpracování. Počítačová hra je založena především na atmosféře středověkého prostředí. Příběh z blízké budoucnosti jsem vždy vnímal jako něco ne úplně žádoucího a pokaždé jsem ho radši vynechával. Nejenom, že se jednalo o slušný nesmysl, ale ještě mi to do té jinak pěkně ztvárněné historie vůbec nesedělo. Leč Ubisoft to tak chtěl a taky si to tak prodal. Film ale po příběhové stránce vůbec nezafungoval a to i přesto, že nabízel na první pohled kvalitní filmařské řemeslo, které by mohlo představit solidní zážitek. Nakonec jediné, co jsem si z filmu odnesl, byly akční historické sekvence, které byly naprosto perfektní. Kamera a střihač občas asi zahulili jointa, ale pořád to bylo v rámci snesitelnosti. Asi i proto, že samotný film nebyl úplně nejlevnější a tak tam některé momenty nemuseli nutně lepit a zakrývat levnějším rozpočtem. Záběry některých kaskadérských kousků, které jsem viděl, byly vysloveně parádní. Škoda jen Fassbendera a Cotillard, kteří se herecky moc nepředvedli. Emoce – nula. Dialogy – hrůza. A příběh? O čem to vlastně bylo, a co že se tam vlastně celou tu dobu dělo? No jak říkám, akce dobrá, vše ostatní vysloveně k pláči. ()

Reklama

Rob Roy 

všechny recenze uživatele

Nemůžu než souhlasit s textem Františka Fuky na FFFilm. V rámci hollywoodské vysokorozpočtové produkce unikátní film o kterém nemůžu s čistým svědomím říci, že je povedený a stejně tak nemůžu jednoznačně říci, že je nepovedený (scénář je opravdu v některých ohledech práce s postavami dílo diletanta). Uvědomoval jsem si chyby a zároveň mě to bavilo a uteklo mi to jako voda, s chutí bych si dal nějakou delší verzi (s tím, že uznávám, že scenáristické chyby nejsou způsobeny tím, že by 115 minut bylo málo). Velké díky práci tria Kurzel - Kurzel - Arkapaw, kteří vnesli do vysokorozpočtového filmu vtahující temný tón, který se dnes toleruje jen Nolanovi. Nejintenzivnější akce od starých dobrých greengrassovek a parádní kumšt udělat z PG-13 feeling R filmu, kde jsou šrouby utažené od začátku do konce. Pojetím s jakoukoli produkcí Marvelu nesrovnatelné, o to víc zamrzí, že si nepohlídali scénář. A to bohužel padá i na hlavu Kurzela a Fassbendera, kteří měli ve vývoji filmu velké pravomoce. 7/10 a asi to půjdu zkoumat do kina ještě jednou. P.S. Nejsem hráč a letošní Warcraft mě po hodině ukrutně nudil. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Justin Kurzel našel onen bájný kompromis mezi vyprávěním vlastní vize a dostatečně silným pochlebováním fanouškům her. V současné lince je na prvním místě stále hra o jablko, která je ale šikovně a potřebně minimalizována na základní funkce a obrysy. Nemá totiž cenu si nic nalhávat, právě tenhle artefakt má v předloze kolem sebe linku nejprve zajímavou, poté tolerovanou a nakonec bohužel až natahovanou. Potlačení nadpřirozených vedlejších motivů je proto jedině dobře a dává prostor Callumovi, aby se z něj stal hrdina z masa a kostí (o čemž si jeho herní předobraz Desmond mohl dlouhou dobu nechat jen zdát). Fassbender navíc funguje stejně dobře jako rozervaná oběť osudu, tak i jako nepřemožitelný Aguilar, který mě v akčních scénách nutí zadržovat dech a zatínat svaly. Nejvíc si ale vážím toho, že mě jako hráče (do světa Absterga a spol. jsem se úspěšně ponořil celkem šestkrát a Eziova trilogie nebo Black Flag patří zatraceně vysoko) nenechává jen odškrtávat povinné příběhové nebo žánrové trademarky, ale naopak při čekání na skok důvěry mě šponuje až neuvěřitelně. Výhrady tak mám jen k logickým chybám, což mě mrzí o to víc, že se v nich snažím pokud možno nikdy nepitvat. Absence všeho kromě obušků je ale pro ochranku skutečně otravně okatý handicap a chvílemi ruší, stejně jako nejasnost toho, kam až sahají genetické možnosti Callumových vzpomínek, které zase zamlží nejemocionálnější scénu celého filmu. I přes tyhle hrboly si ale hašašíni doskákali k pozici mojí nejoblíbenější herní adaptace a propadák v pokladnách kin mě bude ještě dlouho mrzet. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Ani vyložená videoherní břečka, ani nějaká dechberoucí adaptace, ale něco šedýho mezi. Sice nasvalený Fassebender a herecky kvalitní spol., úchvatný středověký parkour sekvence (bohužel jich není moc), stejně to ve finále nezabrání smradu slátaninou a zbytečností, kde mě dění v přítomnosti většinou otravovalo -- a to zabralo dobrou půlku stopáže -- plus to celý vyústí do ztracena. Žádná pořádná mystická akční jízda napříč časem se nekoná. Po týdnu jsem snížil na 2*. ()

Galerie (71)

Zajímavosti (29)

  • Ve filmu se objevil i nejdelší volný pád provedený kaskadérem za posledních 35 let. Damien Walters, který zastoupil Michaela Fassbendera (Cal Lynch/Aguilar), dosáhl při skoku (do vzduchového polštáře) dlouhém 38 metrů, jenž trval téměř 3 vteřiny, rychlosti 98 km/h. (ArsenalEagle)
  • Ve scéně, kdy se asasíni snaží zachránit prince, je na konci jednoho záběru vidět, jak vozu, taženému koňmi, upadne zadní náprava. V dalším záběru však vůz jede bez problémů dál a náprava je na svém místě. (jujec)

Související novinky

Netflix oznámil hraný seriál Assassin’s Creed

Netflix oznámil hraný seriál Assassin’s Creed

27.10.2020

Po Borderlands, The Last of Us, The Division, Just Cause a mnoha dalších videoherních adaptací oznámených v posledních měsících a letech se teď nově dočká již druhého pokusu o adaptaci také populární… (více)

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

12.08.2019

Mohli jsme to předpokládat, teprve minulý týden se to však stalo oficiální. Po propadácích typu X-Men: Dark Phoenix se studio Disney rozhodlo zaříznout drtivou většinu chystaných snímků od studia… (více)

Margot Robbie na lovu nacistů

Margot Robbie na lovu nacistů

06.09.2018

Australská herečka Margot Robbie (Sebevražedný oddíl) a v posledních letech čím dál populárnější belgický herec Matthias Schoenaerts (Rudá volavka) si zahrají hlavní role v novém drsném thrilleru z… (více)

Kdo natočí Call of Duty?

Kdo natočí Call of Duty?

14.02.2018

Herní série Call of Duty se chystá na velké plátno a možná se toho nemusíme bát. Firma Activision si totiž po vzoru Marvelu založila vlastní produkční firmu (Activision Blizzard Studios), která… (více)

Reklama

Reklama