Epizody(11)

Recenze (49)

Lachtaan

Onehdy jsem na Ricka a Mortyho již jednou zkusil narazit, aby mě už pilotem absolutně odradili svým hektickým přístupem k divákovi a až přespříliš vědeckofantastickým satirickým tématem. Nicméně jsem se teďko na Netflixu odhodlal dát seriálu druhou šanci a nikdy si ani nedovolím přemýšlet nad tím, že bych jí litoval. Hned po průměrném pilotu nás totiž série začne zásobit tak ulítlými, byť zábavnými epizodami, že jsem neměl problém sjet prvních 11 dílů během několika málo dní. ()

ZeroCZ1233

První série tohoto ultrahyped seriálu dopadla vcelku dobře. Svůj humor si tam najde asi každý, pro znalé kulturní reference, pro náhodně kolemjdoucí f-bomby a jiná sprostá slovíčka. Určitá míra symptomu horské dráhy je zde znatelná a davem rozšířená teze, že je tento seriál pro chytré jedince je hodně zcestná. 8/10. ()

Jaro.Krafcik

Aj keď serial nieje nejako dlhý, tých 11 epizod sa zdalo priveľa. Rick and Morty ako dvojica podarená, ale ako celok nestačilo na to aby som si pozrel dalsie serie, postupom času možno dám šancu. Nakoľko som mal stiahnutú prvú sériu, musel som pozrieť. Slušný priemer, ktorý neprekonal ani futuramu a podobné seriály už vôbec. Až tak dobre to na tie vysoké percentá nebolo. 3* ()

Melios

[!SPOILERY!] Seriál som najprv videl ,len do 3. dielu a nakoniec som ho odhodil z dôvodu ,že ma to nebavilo. No dnes [31.12.2018] som sa rozhodol dať seriálu druhú šancu a pozrel som si všetky diely prvej série (zatiaľ). A musím povedať ,že už dlho som nevidel tak dobrú chobotinu! :D Prvé 3 diely ma nebavili ,pretože sa seriál eštelen začínal ,no zbytok je bomba! Najlepší diel bol ten s "Meeseekmi". (keďže som fandom Navratu do Budúcnosti tak je logické ,že aj toto ma nakoniec vtiahlo.) Škoda tak maximáne českého dabingu ,ktorý nieje žiadna sláva ,no dá sa to počúvať :/ Taktiež mi príde ,že 11 epizód je na sitcom málo. Za skvelé ukončenie roka 2018 vďaka tomuto seriálu ,dávam prvej sérií 5* a dúfam ,že príbeh s "Evil Mortym" sa ešte viac prehĺbi. ()

3DD!3

Ricka a Mortyho jsem hodně dlouho odsouval kvůli jednoduché a slabší animaci, ale nakonec jsem povolil. Neskutečně našlapaná jízda, s chytrými a často podvratnými zápletkami. Nepředvídatelnost, nekompromisní hlášky a kruté pointy. I to bourání čtvrté stěny funguje výborně. Některé díly sice se minou, ale většinou je to na plnou palbu. ()

Zajímavosti (61)

• Když Justin Roiland namlouval Earla of Lemongraba z Času na dobrodružství (od r. 2010), tak si natolik podráždil hlasivky, že poté 2 týdny nemohl mluvit. Ke komunikaci používal aplikaci TalkBot, která převádí text do řeči hlasem, který dle Roilanda zní poněkud depresivně. Rickův robot na posunutí másla je namluven stejnou metodou. (Vitox)
  • Zatímco Rick a Morty čekají na proclení, můžeme si všimnout žlutého mimozemšťana, který se podobá Ferengimu ze Star Treku: Nová generace (od r. 1987). (Kubaaa97)