Reklama

Reklama

Začínající 70. léta dvacátého století. Britská tajná služba dostává od přeběhlého plukovníka KGB informaci o připravované rozsáhlé ruské operaci s kódovým označením Sklo a vytvoří uzavřenou pracovní skupinu, která se jí má zabývat. Do hry ovšem velmi záhy vstupují morální dilemata, vzájemné řevnivosti a soukromé agendy jednotlivých aktérů.

Britská šestidílná špionážní série Hra svým zpracováním a atmosférou odkazuje k mistrovskému špionážnímu thrilleru Tomase Alfredsona Jeden musí z kola ven (2011), natočenému podle literární předlohy Johna le Carrého. Kromě propracovaného scénáře Tobyho Whithouse – v jehož podání každá epizoda představuje relativně uzavřený celek, na jehož konci se otevírá zcela nový level celkové hry – série vyniká dokonale navozeným retro pocitem a zvláštní melancholickou atmosférou. (Česká televize)

(více)

Videa (5)

TV spot 2

Recenze (31)

othoson 

všechny recenze uživatele

Pokud se člověku líbil Tinker Tailor Soldier Spy, tak tato britská minisérie je v oblasti špionážního prostředí ještě o jeden level výše. Samozřejmě je to dáno i tím, že BBC tuto Hru hrála bezmála 6 hodin a to už se dá stihnout pořádně to rozehrát na všechny strany. Vřele doporučuji fandům špionážních filmů a seriálů. ()

PamelaJJK 

všechny recenze uživatele

Zas jako nějakou tragédii bych to neviděl. Ba naopak. Bavila mě celková vizuální stránka, kdy to skutečně působilo jako sedmdesátky. Casting byl, aspoň pro mě, parádní. Na některé postavy jsem si musel zvykat déle, některým jsem přišel na chuť hned. Skvělý hudební doprovod. Děj OK, zpočátku čitelný, ke konci možná až přehnaně a směšně komplikovaný. Druhý díl mi přišel jako hodně slabý (úplně jiná liga, než zbytek seriálu), ale celkově spokojenost. ()

Reklama

Aky 

všechny recenze uživatele

Po velkém očekávání přišlo stejně velké zklamání. V polovině jsem se ztratil, v dalším čase jsem ztratil víru, že se v ději ještě najdu, a až se to v závěru přece jen trochu prosvětlilo, tak už mě to pro za vlasy přitaženou překombinovanost skoro nezajímalo. Herci dělají, co můžou, proto nejdu s hodnocením ještě níže. ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Já vám nějak nevím. Rozhoduju se mezi *** a ****, protože hlavně počáteční díly (tak první tři) mi přišly poměrně lehce o ničem, sice náznak nějaké zápletky tam byl, ale vyznívalo to lehce úsměvně a nudně, než že bych měl být napjatý tím kdo s kým kde jak a co. Tom Hudges mi tam bohužel taky 2x nesedl. Pak sice přišla druhá trojice dílů, kde už to začínalo být napínavé a ke konci i bylo, ale zase se tam některé postavy chovaly divně, vč. Hudgesovy, dějový twist byl jaksi vycucaný z prstu... a to opakovaně zmiňované Hudgesovo prvotní zběhnutí jsem taky nějak nepochopil - kdyby o tom furt nemluvili, asi by mě to ani nenapadlo, nic tomu totiž během celé doby nenapovídalo - prostě byl na misi. Když si to tak sumíruju, tak to sice bylo celkem dobré dobově atmosférické pobíhání po Londýně a okolí, ale zasloužilo by si to nějakou dramaturgickou úpravu - klidně celkově kratší, ale smysluplnější => *** ()

honajz 

všechny recenze uživatele

SPOILER SPOILER BACHA Pro mne skutečně jen průměrný špionážní seriál. Stačilo málo, aby to sklouzlo do sebeparodie. V některých chvílích jsem si říkal, dají ještě jednu cigaretu, a začnu se smát. Někdy jsem měl dokonce pocit, že tvůrci už vyloženě a snad vědomě parodují - linka maminčina mazánka a novicky je toho zářným příkladem. Hezké je zasazení do 70. let, ale v kulisách to popravdě není moc znát. Po prvních třech dílech jsem obracel oči v sloup - a jéje, stará známá linka se stromečkem, na který lze navěsit libovolné množství baněk: zde ruský informátor, který vždy dostane dílek skládačky a v každém dílu se řeší jiný "případ". Když ho ve čtvrtém dílu zabijí, už se seriál zvrhne jen v tom, kdo je krtek v MI-5, což je obehrané téma, a navíc tady zcela bez šťávy. Navíc zpětně mi některé věci nedávaly smysl a přišly mi v seriálu zbytečné a samoúčelné. (Jo, a možná mohl Joe po své milence chtít vidět jizvu po střelném zranění, aby měl jasno.) Herci nejsou vybráni špatně, až na Odina, který spíše působí jako děda krmící v parku holuby než drsný ruský agent-zabiják, tam měli vybrat někoho charismatičtějšího. Ale charaktery postav jsou popsány moc ploše, jejich pocity ukázány spíše navenek než vnitřně, nikomu nejde nic věřit, tak jak se má pak člověk vcítit a někomu držet palce? Některé vraždy pak člověka nechají klidným. Vymyšlené to není zle, některé zvraty chápu, jak nečekaně je autoři mysleli, ale zkrátka to nepůsobí. Jediným originálním momentem je způsob, jakým Odin dostane Joea ("budeš na to teď myslet pořád a tím tě dostanu víc, než kdybych ti prohnal hlavu kulkou"). ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama