Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Milostný příběh ze současného velkoměsta. Třicetiletá Ema (Jana Plodková) na útěku od manžela (Jiří Vyorálek) zakotví uprostřed noci u svého kadeřníka Tonyho (Ondřej Nosálek), kterého skoro nezná. Postupně se sbližují a jejich přátelství se mění v hlubší vztah, přestože Tonyho nespoutaný život je pro Emu často těžko pochopitelný. Tony je gay. Rodiče Emy (Milena Steinmasslová a Luděk Sobota) trvají na tom, aby se Ema vrátila domů. Ve vizuálně hravém snímku se objeví i Ondřej Malý, Václav Havelka nebo Adam Mišík. Na hudbě se podílel Jan P. Muchow, titulní píseň nazpívala Lenny a jednu skladbu pro film složil a nahrál Mike Figgis. Scénář k filmu napsala režisérka Slobodanka Radun se spisovatelkou Radkou Denemarkovou. (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (93)

Slarque 

všechny recenze uživatele

Se zápletkou i hlavní hrdinkou jsem měl ze začátku trochu problém. Dvě scenáristky, z toho jedna režisérka, plus Jana Plodková se do ní asi dokázaly vcítit, takže ta nepochopitelnost ženského chování bude možná otázkou pohlaví. Jinak je film v pohodě, žádné křeče, trocha humoru, příjemný vizuál, dobře použitá hudba a hlavně skvělý Ondřej Nosálek, takže nakonec lepší tři hvězdičky. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Ještě, že jako ,,heterák'' chodím k holičce... :-). Film mne celkem mile překvapil. Jednak mám Plodkovou jako herečku rád a sedla mi i role Tonyho. Film je zkrátka ze života. Ema najde azyl v bytě svého kamaráda aby si utříbila myšlenky a měla kde být. Z nouzového azylu se nakonec vyklube velké přátelství přerůstající do něčeho mnohem většího... Sice zde Janu leckdo napadá že vypadala a zněla hrozně, jeden z komentujících ji tu dokonce v obličeji přirovnal k hlodavci... Mně se líbila a byla sexy. Nosálek také zahrál hezky a s přehledem. Tohle je prostě film ze života, žádnej halyvůd, ale příjemně dramaticko - romantická záležitost na večer. * * * ()

Reklama

honajz2 odpad!

všechny recenze uživatele

Tento film obsahuje: dementní zápletku postrádající jakoukoli logiku, špatnou a neustále se klepající kameru, naivní scénář, který působí, jako by ho psala třináctiletá holka (a to ho psaly holky dvě!), stěží uvěřitelné dialogy, které se snaží působit strašně hluboce, ale jsou leda tak k smíchu, stupidní chování postav, pro které není žádné vysvětlení a všichni tak jednají jak kdyby byli z nějakého paralelního vesmíru, prkennou Plodkovou, postavu Emy, která je úplně natvrdlá, většinou se oblíká jak děvka a nosí neustále sluneční brýle za tmy (proč?! zpočátku jsem si myslel, že je slepá a i když se chvíli chovala jako slepý autista, tak nakonec nebyla), postavu nymfomanického bisexuálního kadeřníka Tonyho, který sem tam předstírá něco vzdáleně připomínají lásku, postavy ostatních homosexuálu, kteří jsou více stereotypní než v nějaké komedii (ani bych se nedivil, kdyby homosexuály tenhle film urazil, protože je líčí tak, že všichni mluví jako blbci, neustále to spolu dělají a všichni pracují jako kadeřníci), postavu mámy Emy, která je totální psychopat, postavu táty Emy, který ani nemá žádný charakter, sebevraždu bez jakéhokoli smyslu či logiky, postavu nějaké tlusté ženy, která v ději nemá žádný účel, Adama Mišíka, který se tam objeví jen proto, aby si s Tonym užil a zmizel z děje, spoustu nudy, vztahy mezi postavami, které jsou jak z paralelního vesmíru a nefunkční romantiku. No uznejte sami, nelze než doporučit! Na tom filmu se mi líbila jenom hudba, ale i to je sakra málo, protože ten film je jinak naprosto příšerný, dělá z diváků idioty a prezentuje stěží uvěřitelnou verzi moderního světa. Slobodanka Radun ať už se radši nikdy nepokouší něco natočit, protože tady je moc dobře znát, že nemá talent ani um a její filmy jsou ztrátou času. Stejně mě na tom nejvíc fascinuje, že na to někdo dal prachy, protože tohle dosahuje úrovně demence jiných českých skvostů, jako třeba Můj příběh, Jak se moří revizoři nebo Cena za štěstí. Fakt MY 2 netočila Dabrowská? Vypadá to jak film od ní. Odpady dávám fakt málokdy, ale tenhle film si nic jiného nezaslouží. Tohle je prostě strašně špatné po všech stránkách, leda by se jednalo o komedii, ale celý ten film se bere tak strašně vážně a tak strašně si hraje na realističnost, že je to jedině tak směšné. Je to hodně špatné jako drama, ještě horší jako romantický film a jediné, co by MY 2 mohlo být, tak sci-fi, protože jsem měl pocit, že sleduju film odehrávající se buď v paralelním vesmíru nebo v naší realitě, kde ale sledujeme mimozemšťany převlečené za lidi. Jenže sci-fi to dle záměrů Slobodanky Radun asi taky nebyla, tak nemůžu hodnotit jinak. odpad! ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Původně jsem film My 2 chtěl vidět hlavně kvůli Janě Plodkové. Nečekal jsem ale, že mě překvapí i Ondřej Nosálek. Nutno dodat, že na hereckých výkonech je tenhle film vysloveně založenej. Třeba Adam Mišík tu má postavu, kterou si vysloveně zaslouží. Na druhou stranu je příběh trošku pitomej a i když má dobrej nápad, tak jsou v něm momenty, kterým jsem úplně neporozuměl. Tři hvězdy jsou ale určitě adekvátní. Co jsem chtěl, tak jsem dostal a po shlédnutí byl i spokojen. ()

bubun odpad!

všechny recenze uživatele

Hrůza. Proboha, to je za trest, i když nemáte absolutně žádné očekávání. Utrpení téměř od začátku až do hořkého konce. Řekněme, že námět by nebyl špatný. Řekněme, že při nějaké zvláště podivné konstelaci by se mohlo stát, že zákaznice zavolá uprostřed noci svému kadeřníkovi, on to nejen zvedne, ale ještě jí dovolí, aby u něj přespala. Tato situace by ještě mohlo být reálná, protože zákaznice je velice rozrušená, a po roztržce s manželem i pohmožděná. Mohlo by se i stát, že mezi touto dvojicí vznikne nějaké přátelské pouto. Ale způsob, jakým je to v tomto filmu prezentováno, selhává, protože všechny tyto situace nejsou podány uvěřitelně. Dialogy by ještě nebyly TAK zlé, ale filmu asi chyběl funkční dramaturg, protože když už replika není zcela stupidní, tak ji zabije intonace či celkový přednes. Plodková hrát neumí, ale na její obhajobu, tak de*ilní a blbě napsanou postavu by asi zahrál dobře málokdo (99% jejích počinů je nepochopitelných - nejvíc asi vyčítání kadeřníkovi-kamarádovi, že střídá partnery, na což jí on musí dennodenně připomínat, že je u něj pouze na návštěvě...). Steinmasslová se snaží, ale role stereotypně myslící snobky jí nesedne, takže nic. Sobota trapně přicmrndává svým obvyklým způsobem. Na druhou stranu se oba zúčastnili nejlepší scény z filmu, lépe řečeno jediné vtipné scény - bitky u kadeřníka v obýváku. A dostáváme se k vrcholu - masturbační scéna! Masturbační scéna bohužel není vtipná, jak bych bývala očekávala. Bohužel se divák (já) až stydí (a nejde o masturbaci, ale o tu scénu) a strká hlavu do písku, nebo pod peřinu. Obsahově je film PLNÝ stereotypů, které bych očekávala ve filmu z rozpětí let '86 - '94, a ne o dvacet let později. Jak jsem psala na začátku, a nevím přesně, kolikrát jsem to nahlas zvolala při sledování: za trest! Jako poslední věc zmíním naprosto otřesný hudební doprovod - zas ty sladkobolné ušeptané melodie s bezpohlavními vokály. Hrůza. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (3)

  • Podtituly filmu zní „Lovestory pro 21. století“ nebo „Nikdy nevíte, co vám noc přinese“. (SONY_)
  • Jednu skladbu pre film napísal a nahral slávny anglický režisér a hudobný skladateľ Mike Figgis. (Zdroj: ceskatelevize.cz) (VášaVF)
  • Film byl uveden na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary v červenci 2015. (SONY_)

Reklama

Reklama