Jak se vypořádají s nečekanou svobodou dvě dospívající děti, jejichž rodiče se vydali na plavbu jachtou po oceánu? Co udělá odloučení s dosud perfektně fungující rodinou? A co když do tohoto rodinného „testu" vstoupí další, nečekaně dramatická událost? (Cinemart)

Trailer 3

Recenze (338)

hygienik

Olmo, Olmo, ty si ma milo prekvapil! Zriedkakedy mám to potešenie vidieť u režiséra taký veľký progres! Od silvestrovskej depky až po Rodinný film. Žánrový mix s prevahou artu a PSA má prepracované všetky zložky (scenár, kamera, dialógy, casting, kontrapunkt problémy psa vs. "problémy" ľudí). Vo filme hrali 2 herečky (Boková, Křenková), ktoré som až dodnes vôbec nemusel a tu PÁN REŽISÉR sa postaral nie len o to, aby som si všimol ich talent, ale ja som ich a psa celý film priam hltal. Po hodine som sa začínal nudiť a zrazu štylistický a tématický obrat o 180 stupňov. Detailov tvárí a celkov Prahy som sa za 90 minút nedokázal nabažiť. Napriek vyššie uvedenému sa obávam, že pre tento film väčšina divákov nebude mať pochopenie, ale vidím, že o budúcnosť českého filmu sa už báť nemusím. IFF BA2015 ()

Philippa

"Pomalu a klidně" je momentálně heslo nesoucí se naším životem se 4,5letým synkem. To "klidně" si asi umíte představit, když se něco nedaří. Rodinný film mi tím pádem sedl do noty. Jsem dost nadšená pomalým tempem, žádnými zbytečnosti v dialozích a absencí velkých emočních scén, příjemná kamera, výtvarně velmi příjemná šeď skvěle navozující tu správnou atmosféru. Vlastně mi lehce připomínal Rodinný film nějaké severské drama. Ota byl výbornej, ale na můj vkus se právě v těchto scénách moc tlačilo na pilu, nejspíš proto, aby bylo jasný i jinak naladěnému divákovi než jsem já, co to vlastně má znamenat. Ale nejsem si jistá, zda právě tito film docení :-) )známá to viděla a říkala, že vůbec nechápe proč takový film vůbec vzniknul:-) ). Já, ale byla opravdu spokojená, téměř nadšená.... ()

Johnny.ARN

A taký dobrý úvod to malo, tak ma to dokázalo chytiť! Ale potom, potom to prišlo. Slovinec síce chcel natočiť niečo surové a fakt zo života, ale skĺzol do toho, v čom sú naši filmári doma a síce neudržal dobré tempo, emočne na to išiel cez psa ( čo bol veľmi dobrý ťah, slza mi vybehla ) ale hlavne od nejakej polovice to bolo rozťahané, nezáživné a podstatné drámy boli vyriešené úplne nepodstatne. Potenciál sa ale uprieť nedá. 3 z 5 ()

Xmilden

Zdejší podhodnocení mě už ani nepřekvapuje. Nenechte se ovšem zmást. Rodinný film má prostě všechno co by měl rodinný snímek obsahovat. Úskalí dospívání, první velké lásky, průšvihy ve škole... překvapí rodiče, kteří se ztratí uprostřed oceánu. Navíc se provalí jedno velké tajemství. Největší depku za velmi dlouhou dobu jsem ovšem měl u psích scén, kde náš věrný čtyřnohý přítel musí poblafávat na pustém ostrově a občas jen tak smutně nehybně leží na pláži a vy se modlíte, aby se konečně pohnul. Poctivých 70% ()

zette

Takove nijake. Podle me film zustal trcet nekde na pul cesty... Myslenka spatna nebyla, zvlast pro cesky film, ale zpracovani me nechalo absolutne chladnym, atmosferou a ani postavami nepolibeny... Nechapu, jak mohl mlady Kadlec dostat hlavni roli, tragedie. Ostatni herecke vykony civilni, tedy dobre. Co mi vadilo nejvice, byly ty nekonecne dlouhe pasaze o NICEM. S bidou tri hvezdicky. ()

• Psa Otta hráli celkem čtyři psi. (vyfuk)
  • Režisér Bryan Singer (Obvyklí podezřelí, X-Men) řekl o filmu při udělování cen na tokijském festivalu, že neví, jestli se díval na Toma Hankse v Trosečníkovi, který se převtělil do psa, nebo na psa, který tak přesvědčivě zahrál Toma Hankse. (Zdroj: CinemArt)