Režisér Hickox přichází po úspěchu třetího Hellraisera s pokračováním Warlocka, jediného syna Satana, a se šesti - po staletí zapomenutými magickými kameny. Warlockovi v cestě za seskupením osudných kamenů stojí mladí milenci, kteří musí čelit útokům zla v boji o osud celého lidstva... (oficiální text distributora)

Recenze (38)

*CARNIFEX*

Pokračovanie “Warlocka”, tej úsmevno temnej rozprávky, má na svedomí ten, čo spáchal solídny “Waxwork”, ktorý sa v mnohých smeroch vníma ako kultová, hororová záležitosť. Ďalším, no už z môjho pohľadu nie príliš vydareným počinom, bolo tretie pokračovanie diabolského “Hellraisera”. Čiže to máme fifty/fifty, no a keďže mám ešte hodinu čakať na pizzu (suchá saláma, olivy, feferónky, mozzarella navyše, zapiecť, potrieť kraje cesnakom), jednotku som práve dopozeral, dám šancu aj dvojke. No a čuduj sa svete, tá začína ako z veľkej knihy. Grandiózne, doslova grandiózne zrodenie diablovho synátora v úvode, ma totálne odrovnalo, vďaka čomu si snímok získal veškerú moju pozornosť. Lenže od nasledujúceho momentu akoby mala kvalita filmu iba klesajúcu tendenciu. Nie všetky scény boli špatne prevedené, no tempo ustálo, zábavnosť z jednotky sa komplet vytratila, a i keď je dvojka viac menej na rovnakej úrovni prevedenia, už to proste nie je ono. Strašná škoda, že tá “pôrodná scéna” na začiatku, je viac menej aj vrcholom samotného filmu. Na priemerné hodnotenie to ale bude .. ()

eraserhead666

Tohle si pamatuju ještě z roku 1993 z kina, kdy se mi to strašně líbilo (hlavně Sands, kterej je tu lepší než v jedničce). A i po těch letech je to stejná paráda. Výcviková/love story sice filmu moc nesedí, ale za to je tu více krve, více triků a i ten humor zůstal (Picasso alá Warlock je super, stejně tak ukecaná stopařka/šlapka, které Warlock skvěle vyřeší její starost o to, jak vypadají její vlasy).... ()

cariada

Pokračování je mimo hlavního čaroděje úplně jiné , ale v žádném případě špatné. Máme tu zatmění a zrození Warlocka, které je luxusní, chudák jeho nucená máma pěkná kočka, ale synáčka si hold nevybereš. Střážci jsou už skoro v důchodu tak povolají posilu v podobě jejich dětí, který nejdřív zabijou a vzkřísí, jo není nad otcovskou láska. Warlock mezi tím schání kamínky a pěkně řádí každý kdo se sním potká to pěkně odskáče. Mladí bojovníci mají co dělat zvlášt krásná Paula v šatech, kde jí je vidět až do krku. Dobrá atmosféra hodně vražd i pěkná pointa. Na začátek 90.let povedený. ()

petero

Anthony Hickox to v začiatkoch vždy vedel. Jeho filmy sú poctivé atmosferické a hodne krvavé béčka a takým je aj Warlock Armageddon. Zábavnosť i keď výrazne poklesla, je tu stále. Julian Sands je tentoraz ešte charizmatickejší. Zach Galligan sa tu objaví len na 2sek. Obľúbená scéna: Zrod Warlocka a maškrtný pes. ()

darkrobyk

,,Nepolíbíš syna, matko?" Je neuvěřitelné, jak mnohé horrory vůbec nestárnou. Kdysi jsem viděl v kině a po těch letech mne snímek znovu bavil. J.Sands hraje s lehkostí Satanova syna a zpočáku se zdá, že nemá protivníka. Odkazy či připomínky rozličných filmů se vrství a proplétají. Zrození Warlocka evokuje X-tro i Vetřelce, módní návrhářka prošpikovaná střepy Suspirii a blesky dají vzpomenout filmy 80.let, kdy byly velmi hojně využívány ( Krotitelé duchů, Horal, Terminátor, Vládci vesmíru, Howard Duck, StarWars a kopice dalších). Poctivé gore efekty jsou blízké italské horrorové škole, snad jen levitaci předvedl lépe Superman. A.Hickox ostatně své krvavé řemeslo předvedl již ve Voskovém muzeu i v Hellraiserovi. Škoda, že závěrečná scéna není ohromující či alespoň tak silná, jako například zrození Warlocka. ()