Audrey (Mila Kunis) a Morgan (Kate McKinnon) jsou nejlepší přítelkyně, které se nevědomky zapletou do mezinárodního spiknutí poté, kdy jedna z žen zjistí, že její bývalý přítel byl ve skutečnosti špión. Svět špiónů ale není úplně připravený na dvě všehoschopné ženské. (Vertical Entertainment)

Videa (11)

Trailer 6

Recenze (246)

nedávný (a povedený) Spy ukázal,v rámci soudobé komedie neokoukanou cestu a Spy who dumped me z ní dost těží.Vlastně se tu ve spoustě věcí dost kopíruje.Ani tady se tvůrci nebojí "vážnějšího" tématu,celkem dost se tu umírá,stejně jako se kopíruje zapojení civilistů do špionské hry a vlastně i hlavní padouch.Přesto ovšem tento špión zůstane ve stínu toho předešlého.Vinu na tom nesou jednak nepříliš fungující humor a druhak obě hlavní představitelky.Mila Kunis se snaží,ale rozhodně umí být lepší.Kate McKinnon je pak kapitolou sama pro sebe.Je to pro ní sice nejnormálnější role ve které sem jí viděl,ale tím jak se snaží krást scény pro sebe tím že zběsilé přehrává do trapnosti kladné body nezískává.Osobně budu radši když se bude držet SNL,kde jí to sedí mnohem víc...60% ()

Eawy

Môžem povedať že ma film pomerne príjemne prekvapil. Keď si zvyknete na Morgan ako šialený charakter a celú nezmyselnosť filmu proste prijmete ako existujúci fakt, na filme sa dobre zabavíte. Musím povedať, že je to trošku bláznivý road-trip dvoch kamarátok, ktoré sa snažia dokázať splniť svoje sny. Ako bláznivá akčná komédia, kde hlavné hrdinky disponujú nezvyklým šťastím a repertoárom nezmyselných vtipov a narážok to naozaj funguje. Nahlas sa síce možno nezasmejete a bude to občas pripadať ako infantilný humor, ale ako oddychovka sa to dá pozerať. Film si sám zo seba celý čas robí srandu, rovnako ako aj hlavné hrdinky. 65% ()

marhoul

Výhodou V.I.P. karty je, že si člověk může zajít na kdejakou kravinu, na kterou by za prachy určitě nešel. Výsledkem je, že není tolik kritický a pokud to jen trochu jde, docela se i baví. Takže v rámci žánru tohle nebylo tak zlé, jak jsem se obávala. Mileně sice brzy vypadnou oči z hlavy a celkově nám holka sešla, ale potěšil štěk milovaného vikinga a něco málo z krásné Prahy. ()

Yoshitsune

Je celkem logické, že potom co ji špion ojel, ji špion dal kopačky, ale že z ní udělá špionku, to asi nečekal. A já nečekal, že tohle bude takový nářez, né opravdu po zhlédnutí, tady tohole filmu, mám sto chutí jít a snížit hodnocení Mission: Impossible - Fallout, proč ? Nechte mně to vysvětlit. Co jste očekávali od Mission: Impossible - Fallout a nedostalo se vám, tenhle film to má. Chcete suprové akční scény, kde se střílí, lámou se kosti a honičky sou plné adrenalinu, tenhle film je má, bitka v restauraci a následná honička, neměli chybu. Chcete špionský film, ve kterém se nedá nikomu věřit, i to tady je a že ta důvěra, je tady fakt vzácná. Chcete hláškující hrdinky, kdy jedna z nich, je hlasem rozumu Mila Kunis, zatímco ta druhá je hlasem drzosti a ukecanosti Kate McKinnon (byla vynikající) i to tady je. Mimo jiné se dost cestuje po světě a taková Praha, ta je, ta je hodně. Tenhle film, mi hodně připomíná loňského The Hitman's Bodyguard,i tenhle film umí překvapit a získat si vás, je to hlavně tím, že pořádně nevíte co čekat a tak dostanete to nejlepší. ()

StanislachKo

Akože tupota s toľko dierami v logike sa až tak často nevidí, no vytrháva to z priemeru hlavne duo Mily a Kate, ich kryštáľovo čistá chémia a (hlavne) prekvapivo šťavnatá akcia. Ako vážne, také vypiplané násilie som nevidel vo väčšine bondovkách (a áno, za týmto si stojím!). A to ma aj núti poodpúšťavať tých zopár scenáristických krindžov, čo som pri sledovaní pociťoval. ()

Zajímavosti (11)

• V 5. minúte v televízii beží seriál Alf (od r. 1986). (figis20)
  • Natáčení filmu probíhalo ve městech napříč Evropou – Budapešť, Vídeň, Berlín, Amsterdam, Milán, Paříž i Praha. Natáčelo se také v Dánsku a USA (Georgie). Natáčení začalo v červenci 2017. (Revivup)