Audrey (Mila Kunis) a Morgan (Kate McKinnon) jsou nejlepší přítelkyně, které se nevědomky zapletou do mezinárodního spiknutí poté, kdy jedna z žen zjistí, že její bývalý přítel byl ve skutečnosti špión. Svět špiónů ale není úplně připravený na dvě všehoschopné ženské. (Vertical Entertainment)

Videa (11)

Recenze (246)

nedávný (a povedený) Spy ukázal,v rámci soudobé komedie neokoukanou cestu a Spy who dumped me z ní dost těží.Vlastně se tu ve spoustě věcí dost kopíruje.Ani tady se tvůrci nebojí "vážnějšího" tématu,celkem dost se tu umírá,stejně jako se kopíruje zapojení civilistů do špionské hry a vlastně i hlavní padouch.Přesto ovšem tento špión zůstane ve stínu toho předešlého.Vinu na tom nesou jednak nepříliš fungující humor a druhak obě hlavní představitelky.Mila Kunis se snaží,ale rozhodně umí být lepší.Kate McKinnon je pak kapitolou sama pro sebe.Je to pro ní sice nejnormálnější role ve které sem jí viděl,ale tím jak se snaží krást scény pro sebe tím že zběsilé přehrává do trapnosti kladné body nezískává.Osobně budu radši když se bude držet SNL,kde jí to sedí mnohem víc...60% ()

Zodd

Přemýšlel jsem nad tím, jestli si z toxického novodobého feminismu "třetí vlny" dělá film prdel nebo nám ho jen hodně lacině předhazuje. Každopádně mi přišel velmi vtipný bez nějakého většího nadhledu. Jen nečekejte parodii či variaci na bondovky v sukních, protože dostanete jen absurdní mišmaš. Já jsem nečekal nic a nakonec se dost slušně pobavil. Jen moc zářivou budoucnost filmu neprorokuji. ()

vurhor

Akční komedie, které předávám čestnou cenu za nejotravnějšího sidekicka za posledních několik let. Zlatej Jar Jar Binks. The Spy Who Dumped Me (neplést si s filmem The Spy Who Shagged Me (Špion, který mě vojel), to je jiná psina), do sebe kombinuje prvky akce, špionáže a komedie, přičemž v jedné z nich docela dost dobře exceluje, zatímco ve zbývajících dvou je na prd. Po stránce komediální je to zoufalství. Přehršle trapných fórů, kterým kraluje zejména nejlepší kámoška hlavní hrdinky, která připomíná extrémně afektovaného studenta činoherního herectví na DAMU. (Jeden z hlavních důvodů, proč si tam nikdy nepodám přihlášku.) Film ale opravdu velice překvapil svými akčními sekvencemi, které jsou popravdě na dost slušné úrovni. Ať už se jednalo o bitky či honičky, člověk má opravdu chvilku pocit, jako by se díval na nějakého Jasona Bourna nebo Mission:Impossoble. Kdyby film tolik netajtrdlíkoval, možná bych přidal i hvězdičku navíc. Plus kdyby nechal oddělat tu příšernou kámošku, možná bych mu i fláknul Dokonalých 5*. Takhle se ale jedná o celkem zábavný snímek, který se však člověku během pár dní naprosto vykouří z hlavy. Průměrné 3* P.S. Mínusové body za to, že film označil písničku "Mmm Mmm Mmm Mmm" od Crash Test Dummies za nehorší všech dob! 😠 ()

Spiker01

Na to, jaká to je konina, mě velice překvapilo, jak tvůrci přistupují k akčním scénám a jak mají pečlivě zvládnutou choreografii. Pořád to samozřejmě není Leitch se Stahelskim a Špion, co odkopl Milu Kunis je primárně komedie, a jak už víme z trailerů, toho nejjednoduššího rázu. U spousty gagů jsem facepalmoval, ovšem několikrát jsem se od srdce zasmál a leckteré fóry přecejenom pobavily (potěšily české lokace a na to navazující hlášky v nesrozumitelné mluvě, viz “Ústí nad Labem”) Navíc mám rád Milu, takže dvojku bych si z fleku dal. McKinnon už o dost méně, ale je tu ještě celkem snesitelná. Neškodné za tři. ()

hroubek

Zápletka filmu mě přišla celkem zajímavá, a po traileru jsem filmu celkem i věřil. A poté co jsem film viděl, tak musím uznat, že film má opravdu jediný velký výrazný problém, a tím problémem je délka filmu. Je to moc dlouhé a samotná zápletka prostě na dvě hodiny času nestačí. A proto je ve filmu dost hluchých, trapných a i zbytečných míst. Věřím, že kdyby film měl o dvacet až třicet minut méně, a byl více přímočařejší, tak by fungoval o třídu lépe. Susanna Fogel se zde ukázala jako velmi dobrá režisérka akce a akčních scén. Akční scény jsou v jejím podání zábavné a krvavé a někdy i celkem originální. O to více zamrzí, že tápe v komediální rovině, kdy jí vtipy a hlášky vycházejí, tak padesát na padesát. A je to škoda. Mila Kunis je pěkná, zábavná a svoje si zde odehraje. Kate McKinnon je komediální uragán, jenže zde je ten příklad, že méně je někdy více, a McKinnon tlačí na pilu hodně. Bavil mě Justin Theroux, který si svojí postavu užívá. Totéž platí i pro Sama Heughana, jenž mě příjemně překvapil. Ve filmu se neustále něco děje a postavy se přesouvají z místa na místo a na to se kupí fajn akční scény a i pár zábavných scén(přestřelka a honička ve Vídni, Praha, výslech). Špión, který mi dal kopačky není špatný film, ale bohužel to taky není film, který si pustím podruhé, a mrzí mě že se ten námět nevyužil lépe. ()

Zajímavosti (11)

• Zhruba ve 36. minutě přijdou hlavní hrdinky na vlakové nádraží, kde se snaží přečíst jízdní řád. Zazní zde mimo jiné „Nové Hodějovice, Ústí nad Labem a Praha“. (Lukoboss)
  • Natáčení filmu probíhalo ve městech napříč Evropou – Budapešť, Vídeň, Berlín, Amsterdam, Milán, Paříž i Praha. Natáčelo se také v Dánsku a USA (Georgie). Natáčení začalo v červenci 2017. (Revivup)