Mandalorian navštíví svět plný blahobytu. (Disney+)

Recenze (67)

Martrix

WTF??? Nějak tak si představuji hru pro playery PG13. Mise které se zjevují, jen aby vás posouvaly k dalšímu úkolu. Nemusí dávat smysl, slouží jen jako záminky pro atraktivní challenge. Tato epizoda byla spíš jako večerníček, který se vypráví mandalorianťátkům před spaním. Ale to není nutně kritika, jen jde o další pro mě nepochopitelný odklon kamsi dopryč. Linka s Pershingem zůstala viset někde vzadu a teď tady máme další novinku. Ovšem je potřeba uznat, že tato epa měla luxusní výpravu, takřka filmovou. B. Dallas Howard to dává na pána. Nu a významná část toho počátečního WTF, jde za hereckým obsazením. Spoilerovat, resp. okrádat o překvapení nebudu, však víte, nebo uvidíte. Jako speciálu nenavázanému na seriál, bych klidně šlehl 5*, i když mi nevoní ten nesmysl s droidy. Jako součást seriálu Mandalorian, to ale na víc než tři nevidím. Přesto ten pohádkový úkrok i zpracování oceňuji. PS: Dost mi to připomíná "užitnost" pro děj, jako s02e13 The bad Batch. Epizoda skoro o ničem....jen sonda do SWU. ()

Dejvecd odpad!

Seriál je zatiaľ úplnou katastrofou, kedy ja ako divák nie som absolútne zainteresovaný do príbehu. A to už je, čo povedať, keďže v detstve som Star Wars úplne miloval. Bohužiaľ Disney po rokoch pečlivej práce 3. sériou Mandaloriana definitívne zabil Star Wars, minimálne pre starších fanúšikov. Táto absolútne zbytočná, nudná a nezaujímavá epizóda, natočená ako pre 6 ročné deti s demenciou, ktorá podkopáva veškerý lore SW už je pre mňa úplne nepozerateľná. 1/10 ()

William_

Kdo si při sledování honičky droida vzpomněl na film Já, robot? Hodnocení této epizody i nadále podporuje tvrzení, že SW komunita je hrozně toxic. Neskutečně nabitá epizoda, ve které si cameo udělali i Jakub Černý a nevychovaná prasnice Lizzo, která se neumí chovat ke svým zaměstnancům a kolegům. I přes tuto nesympatickou paní se jedná o nadstandardní epizodu. Je to prostě klasický Mando styl, kdy se nejprve musí splnit side quest, aby se mohl splnit ten hlavní. A proč ne? Já akorát nechápu lidi, co si na to za ty 3 série ještě nezvykli. Když je to pěkně natočeno, má to pěkný detektivní příběh ve skoro až noire stylu, nemůže se mi to nelíbit. Závěr 3. série slibuje skvělou podívanou. ()

Algernons

Závan prvních dvou sérii Mandaloriana, boční dobrodružství, které představuje zajímavý svět a jednoduchou zápletku, která je i předvídatelná. Avšak baví vás každou chvíli, ať svým obsazením a postavama, tak budováním světa nebo maskamy a učitou laciností, která ke Star Wars patří víc, než navoněný moderní pojetí dobroružného SciFi. Po všech stránkách zábavná epizoda, která má nečekané vyústění, které využívá přichystanou půdu z předchozích epizod. Největší silnou stránkou Manda je to, jak se vždy jednotlivé příběhy zdají obyčejné a bezvýznamné, než se později projeví jejich důležitost. Člověk pak nikdy neví, co a jak později využjí, protože to tvůrci maskují vedlejší zápletkou. ()

Veskoslav

Už mě to fňukání zdejších jednohvězdičkových "fanoušků" začíná srát a zejména naši slovenští "recenzenti" by neměli raději hodnoti....Dát jednu hvězdu fakt může jenom trouba, co si léčí frustraci z toho, že tam nepobíhá "baby Yoda a Disney všechno zničilo". Fakt čím dál horší komunita věčně brblajících a nespokojených lidí... Samotný díl velice dobře zpracovaný. Navíc zásadní okamžik ohledně samotného Mandaloru a jeho budoucnosti. A docela podstatné vysvětlení, co se stalo s droidy Konfederace po rozkazu 66 a následné deaktivaci. ()

• Odměna na Mon Calamari prince byla vypsána už před několika lety. Můžeme to vidět v 1. sérii, kdy Din Djarin (Pedro Pascal) hledá novou zakázku u Greef Karga (Carl Weathers), který je v té době ještě vůdce cechu nájemných lovců odměn. (Veskoslav)
  • Bezpečnostní hlas, který promlouvá a uděluje instrukce nejprve v lodi Bo-Katan Kryze (Katee Sackhoff) a posléze ve vysokorychlostní „tubě“, patří Catherine Taber, která například dabovala senátorku Amidalu/Padmé v seriálu Klonové války (od r. 2008). (Veskoslav)
  • Karthon byl vězeňský měsíc, na kterém se nacházelo vězeňské nápravné zařízení Karthon Chop Fields spravované Novou republikou. Místo sloužilo k likvidaci imperiální techniky. Během imperiální vlády byly některé materiály a zdroje z měsíce využity na stavbu druhé Hvězdy smrti. V roce 9 ABY byl zde vězněn Migs Mayfeld, byvalý imperiální sharpshooter (ostřelovač) a žoldák. (Veskoslav)