Hvězdě erotického kanálu s rostoucí základnou fanoušků ukradne účet dvojnice. Rozhodne se tajemnou pachatelku odhalit a získat svou identitu zpět. (Netflix)

Recenze (115)

petikacka

Tohle je pro mě naprosto nepochopitelný svět mladých lidí na sociálních sítích. Boj o každý lajk a za každou cenu mi prostě můj mozek nebere. Joo já jsem bohužel z generace, kdy jsme se setkávali napřímo a říkali jsme si věci rovnou do ksichtu. A taky jsme si vydělávali normální prací. Tohle já prostě nikdy nepochopím. Za mě 40% ()

Morholt

Nikdy by mě nenapadlo, že ta jednooká z Příběhu služebnice může být takhle sexy. Ale stalo se a to i proto, že Madeline Brewer se tady vůbec nestydí. Co se zápletky týče, tak ukradená identita není ničím novým, ale prostředí erotických portálů má v tomto případě premiéru, díky čemuž to celé působí neokoukaně. Filmaři se lehce dotknou i rodinné linky a ukážou řevnivost či kolegialitu mezi děvčaty, což puncu originality přidává. Líbivý je i řekněme děvkovský vizuál. Jediné, čeho jsem se trochu obával, bylo vyústění. Zápletka se totiž postupem času nabízela několik konců, ale žádný z nich nebyl podle mého gusta. Ale anii tady mě nakonec film nezklamal. Netflix opět boduje. 80% ()

Goldbeater

Půvabná Madeline Brewer představuje ambiciózní camgirl Alici, jež je odhodlána dostat se na vrchol žebříčku popularity a neštítí se kvůli tomu podstoupit i dosti pochybné praktiky, aby nalákala diváky na svou online show. Zvrat přichází ve chvíli, kdy o Alicinu virtuální identitu usiluje její mysteriózní dvojnice. Cam je chytrý, svižný, sexy a hlavně velmi svěží hororový thriller, který přibližuje prostředí poskytování erotických služeb na webkamerách a přináší vcelku mrazivý pohled na moderní hrozby internetu. Víc nechci prozrazovat, mohu pouze doporučit. [Sitges 2018] ()

Thomas_xxxxx

Omylom som si tento film dal ešte raz, keďže som nejako nepostrehol, že som ho už videl. Celkom slušná podívaná, ale je to už ku koncu trochu zmätené, z toho pískania pridaných tokenov vám už je na vracanie, neviete či sledovať titulky, aby vám neušiel dej alebo dať prednosť zvodným holkám a v podstate film tak nejako ubehne celkom rýchlo, človek sa nenudí, ale na plný počet to bohužiaľ nie je. ()

honajz2

Tak z filmu, u kterého jsem si nebyl jistý, jestli se na něj vůbec chci podívat (už jenom kvůli tomu, že je to od Netflixu...), nakonec vypadlo celkem příjemné překvapení. Cam má podmanivou "neonově tajemnou" (to je spojení, tvl...) atmosféru, příběh mě zajímal a čekal jsem v napětí, co z toho nakonec vypadne, no bohužel se na konci nevysvětlilo všechno - SPOILER třeba by mě zajímalo, co byla ta její kopie zač - hologram, robot či snad něco jiného? KONEC SPOILERU. Jo, je to o holce, co si půjde za úspěchem v soft-pornu (on celý ten film je vlastně soft-porno) stůj co stůj a nezastaví ji v tom ani střet s její kopií, ale i tak bych stál o více vysvětlení. Jinak to ale film není špatný, i když by mohl být o nějakou čtvrt hodinu kratší, ale atmosféru to má celkem slušnou. Na kvalitu Netflixu nadprůměr. 3* ()

• Vo filme nájdeme viac odkazov na knihu "Alica v krajine zázrakov". Hlavná postava sa volá Alice (Madeline Brewer) a pri vytváraní účtov používa ako prezývky mená ďalších postáv z tejto knihy: Mr. Teapot a Mad Hatter. (Astonko)
  • Celosvětová premiéra proběhla 18. července 2018 na filmovém festivalu Fantasia v Kanadě. (ČSFD)
  • Když Alice (Madeline Brewer) najde památeční web pro Hannah, nad fotografií je napsán rok úmrtí 2014, ale pod ní datum úmrtí 17. červenec 2015. (Morrighan)