What If... Captain Carter Were the First Avenger? (S01E01)

(epizoda)
  • Slovensko Čo keby... Kapitánka Carterová bola Prvým Avengerom?

Keď sa Steve Rogers vážne zraní, Peggy Carterová neváha a stane sa prvou supervojačkou. (Disney+)

Recenze (67)

kristina.b

Animace skvělá, moc pěkně se na to kouká.  Hned na začátku nám vypravěč vysvětlí o co tady půjde: What If? Co kdyby?  Super vojákem se místo Steva stane Peggy, takže se díváme na to jaké by to bylo kdyby ona byla Captain. Má to jen půl hodiny takže tam není velký prostor na hluboký příběh, ale myslím, že to bohatě stačí. Měla jsem z toho pocit jakoby se otevřel komiks a postavy se začali hýbat.  No určitě jsem zvědavá na další díly. Tomuhle dílu  dám 3* a těším se na další What if…? ()

Hellierer

Marvel si jako pilotní díl snad nemohl vybrat nezajímavější látku, která mi teda cool myšlenku tohoto seriálu vůbec neprodává. S animací už jsem se smířil a při dívání vlastně ani moc nevadila, ale příběh je až příliš zkratkovitý, nezajímavý a bez vtipu na to, aby člověka bavil alespoň na tu půl hodinu. Tak snad další díly budou zajímavější. ()

Marius_ss

What If i have plné zuby tohto nového MCU smerovania...alebo mám povedať M-She-U ? Nedá za tomu uprieť kreativita a kopec talentovaných mozgov, ktoré sa tým istotne stoja.. ALE bohužiaľ sa tu deje presne to, čo sa dialo v SW filmoch. Sympatické, staré-dobré-obľúbené postavy sú nahradzované (respektíve poženštené, poafričtené :D) novými postavami, ktoré ma až tak nezaujímajú (a to sa týka všetkých Marvel seriálov). Taká Peggy, ktorú som si obľúbil ako krásnu, nezávislú ženu a lásku Steve Rogersa, tu zmenili na Captain America dva (dokonca aj telo ma ako chlap) len hlava patrí Peggy :D....nie nie, toto už nie je to MCU. ()

Dolby.130

Tak máme tu v poradí štvrtý seriál od MCU toho roku a zatiaľ najslabší štart bohu žiaľ. Animácia bola dobá hudba v pozadí tiež tak trochu má to vratilo do čias prvého Kapitána Ameriky čo bol aj zámer tvorcov a vyšiel ale príbeh celkovo taký priemerný. Možno som očakával trochu viac. Každá epizóda by mala byť o niečom inom a ukázať nám možnosti multivesmíru na čo sa aj teším tak snáď to nebude také sklamanie ako pilotný diel. ()

AloeB

Ze samostatné podstaty tohoto seriálu mi dává smysl k jednotlivým epizodám přistupovat jednotlivě. Už jen proto, že ostatní mají mnohem větší potenciál, než tento nezdařený první výstřel. Jak už řekli mnozí, děj jen zbytečně kopíruje originální snímek a zároveň ho nestíhá na mrzkém prostoru půl hodiny řádně odvyprávět. Toto jsou ovšem jen následky skutečného problému, celá koncepce seriálu je založena ne na samostatném ději ale na parazitování již natočených hraných filmů s proměnlivou kvalitou. A pokud se přepíše jeden z nejhorších, jen s ženskou postavou, jaký to může mít úspěch? ()

Zajímavosti (19)

• Již počtvrté se v MCU setkáváme s norským městem Tønsberg. Město se poprvé objevilo ve filmu Thor (2011), když chtěli ledoví obři pod vedením Laufeye dobýt Zemi. Podruhé se objevilo ve filmu Captain America: První Avenger (2011) jako místo, kde Red Skull (Hugo Weaving) našel Tesseract. Potřetí se objevilo ve filmu Avengers: Endgame (2019) jako lokace tzv. Nového Asgardu. Počtvrté se objevilo právě v této epizodě, která byla zpodobněním prvního filmu, odehrávající se však v jiné realitě. (Frca)
  • Po zničení projektu Rebirth přebírá kontrolu nad SSR (Strategic Scientific Reserve) plukovník John Flynn namísto Chestera Phillipse, protože ten zemřel v této časové ose při výbuchu. John Flynn se přitom ve filmu Captain America: První Avenger (2011) vůbec nevyskytuje a objeví se až v Marvel One-Shot: Agent Carter (2013), kde slouží jako Peggyn poválečný nadřízený v SSR. (Kubaaa97)
  • Ve filmu Captain America: První Avenger (2011) je vlajka organizace HYDRA černá s červeným symbolem. V této epizodě je vlajka červená s černo-bílým symbolem, jež odkazuje na druhou vlajku nacistického Německa. (Kubaaa97)