Po dvanácti letech ve vězení se Eddie Palmer, bývalá středoškolská fotbalová hvězda, vrací domů a chce opět začít žít. Zanedlouho překvapivě naváže pouto se Samem, nezapadajícím chlapcem z problémové rodiny. Eddieho minulost však začne jeho nový život a rodinu ohrožovat. (Apple TV+)

Recenze (116)

Paldiny

Poučné pre tých čo sa nevedia zmieriť so záľubou alebo rovno s orientáciou svojho potomka. Vyzretým výkonom sa tu blysol Timberlake, u ktorého len čakáte kedy pokrčí podmienku a namieri si to späť do chládku a Juno Temple čoby večne sfetovaná maminka z karavanu, ktorej sedemročný syn svojim správaním pripomína skôr dcéru. Samotný klučina spočiatku vyzerá, že by ste mu ani nezastavili autobus (keď z neho vystupuje), ale čas všetko zmení a ako si k nemu nájde cestu Timberlake, rovnakú cestu s ním podstúpite tiež. Ku koncu som sa pristihol, že si prajem happyend, čo nie je u mňa tak celkom zvykom. ()

TheEvilTwin

Palmer je přesně z té skupiny lidsky psaných dramat, u kterého se člověk pobaví, bude kroutit hlavou i film vnitřně prožívat. Justin Timberlake v roli propuštěného vězně, který to má se znovuzapadnutím těžké, potýká se se špatným osudem, místními lidmi a jejich nenávistí, ale i s malým, zato hodně divným klukem, se kterým si postupně vybuduje vztah. No takhle to zní přímočaře a profláknutě jako námět dalšího tuctového dramatu, ale šikovná režie, výborná ústřední herecká dvojka (trans/gay 9leté dítě je filmově chytrý krok držící pozornost diváka) a celkem slušně psaný scénář schopen útočit na divákovo srdce dělají z Palmera slušně nadprůměrný kousek, který rozhodně ani chvilku nenudil a jehož příběh jsem vlastně rád sledoval. Hodnocení zvedám na (v rámci žánru) pěknou čtyřku, která sice ničím nevyčnívá, ale filmařsky jde o kvalitní práci. ()

TomX2

Milý a príjemný film, ktorý však často upadá do väčšej nudy, z ktorej nás preberie až malý Sam s nejakou svojou nevinnou poznámkou ("Koľko chlapcov vidíš v tej televíznej show?" - "Žiadneho" - "A čo to o tebe vypovedá?" - "Že môžem byť prvý!"). Pri sledovaní filmu (hlavne pred koncom a krátko po začiatku) som sa zvyčajne cítil príjemne, za čo vďačím hlavne novej hereckej tvári Rydera Allena, ale taktiež aj Justinovi Timberlakovi, ktorý si už konečne niečo poriadne zahral. Štyri hviezdy by už ale boli tak trochu veľa a tak si tú jednu ešte chvíľu nechám, aby som ju potom, keď na to bude dobrý čas, malému Samovi vrátil. ()

StanislachKo

Sám sa čudujem ako som tomu celú dobu fandil. Lebo po naliatí čistého to zas príbehovo bohviečo nebolo, ale forma najmä po zarátaní hereckých výkonov, hudby a celkového tempa. Veľmi pekné. Asi sa to dotklo najmä tej zženštilej časti mojej osobnosti, ale čert to ber. Z tohto snímku mám príjemný pocit a to sa počíta. Timberlejou definitívne potvrdil, ze do hereckej špičky naozaj patrí. ()

bobstock

Nečekal sem, že to se mnou tak emočně zamává. Chlapík z dysfunkční rodiny udělal mladistvou chybu, po které přišlo nepříjemné uvědomění a začátku nové šance. Shodou okolností mu padne do starostí, krom sebe sama na svobodě po dlouhých dvanácti ztracených let v kriminále, jeden baculatý klučina s též dysfunkční ´´rodinou.´´ Klučina se na první pohled od amerického ideálu kovboje dost liší. Vše ale vynahrazuje opětovanou láskou pro ty, kteří se o něho v dobrém starají. Tvůrci rozehrávají citlivou hru o důstojný život děcka před pubertou, kterému svět nachystal ´´na růžích ustláno.´´ Civilním projevem natočená malá pocitovka z klasického amerického maloměsta. Skvělé herercké výkony tria Timberlake+Allen+Temple. 70% ()

• Juno Temple povedala, že ona a Justin Timberlake nemali koordinátora intímnych scén počas ich vášnivej sexuálnej scény, pretože necítili to za potrebu. "Pre mňa je dôležité, že sa porozprávate so svojím hereckým partnerom, s režisérom a súkromne sa dohodnete, čo je v poriadku a čo nie," vysvetlila. (Pat.Ko)
  • Natáčení snímku probíhalo od 9. listopadu do 13. prosince roku 2019 v americkém státě Louisiana. (Kuzmik)
  • V roku 2019, kedy sa film nakrúcal, mal Ryder Allen, ktorý hrá mladého Sama, iba 7 rokov a bol to jeho prvý dlhý celovečerný film. (Weezy22)