V tomhle prequelu k Armádě mrtvých přemluví tajemná žena bankovního úředníka Dietera, aby jí pomohl vyloupit údajně nejbezpečnější sejfy v Evropě. (Netflix)

Recenze (214)

wikked

Matthias není špatný herec ani režisér, ale béčkový scénář nemá šanci zaujmout. Kromě ústřední dvojice jsou postavy naprosto zapomenutelné a "heisty" mají asi tolik nápadu a napětí jako recept na bábovku - prostě vlezem do banky zadníma dveřma, otočíme párkrat kolečkem a voilà. Za Dieterovy sluchové skills by se nemuseli stydět ani netopýři - odemykání sejfu za jízdy v náklaďáku je někde na úrovni Fast & Furious 9. ()

Chrustyn

Narychlo splácaný a upečený polotovar, který se snaží rozvíjet svět Snyderovi Armády mrtvých. Schweighofer je sympaťák, ale jeho heistový debut je absolutně bez inovace a v přepálené stopáži se ztrácí i těch pár zábavných momentů vykrádání obřích sejfů. Jako devadesátiminutovka by to mohlo fungovat, ale takhle se jedná o další zbytečnou netflixárnu a tuzemského diváka tak ani nepoteší Praha v docela významné roli. ()

Krabak

Seriál absolutně o ničem. Hlavní postavy nudné, ploché, bez toho, aniž by si je divák něják oblíbil. V podstatě každá z hlavních postav mě tam nehorázně štvala. Ale když už to byl TOP tip na Netflixu, tak jsem se fakt musel podívat, co že je v této době vrcholem... Pokud tohle, tak je mi z toho dost špatně. Dále Tigran Hovnokimian, nebo jak se píše, se taky najebe všude. Já toho rádoby komika opravdu už nemohu vystát. Seriál měl dva plusy. První, že skončil, druhým byla animace těch sejfů.---> 15% ()

BoPo

Armáda mrtvých totálne nevedela akým filmom chce byť. Armáda lupičů to vie. Chce byť béčkovou verziou Dannyho parťákov. Máte tu céčkového Hugha Jackmana (Stuart Martin) ako "šéfa" party, neústrednú herečku z Hra o trůny (Nathalie Emmanuel), herečku, ktorá keby točila porno tak je star (Ruby O. Fee). No a za hlavného súpera majú šéfa Interpol vyšetrovateľov, ktorý by herecky (Jonathan Cohen) nebol dostatočne drsný ani na vyloženú komédiu. Napriek tomu prvá hodina celkom dobre funguje. Potom už však naisto viete, že hlavným adrenalínom, hlavnou zábavou a napätím je sledovanie klapania zámkových systémov. Extrémne ľahko zabudnuteľné laškovanie okolo trezorov, kde nemáte žiadnu šancu si kohokoľvek obľúbiť. ()

sedm.1

Na začátek je určitě v souvislosti s Armádou lupičů důležité zmínit, že ani okrajově se nejedná o horor a se Snyderovou Armádou mrtvých to má společné snad jen to, že si z ní vypůjčila jednu z postav. Dobré naštěstí je, že ona postava patřila již v Army of the Dead rozhodně k těm nejvýraznějším, ne-li úplně k těm nejlepším a i zde byl její potenciál využit prakticky na maximum, no a nejedná se tedy o nikoho jiného, než o kasaře Ludwiga Dietera, v podání naprosto skvělého, sympatického a především zábavného Matthiase Schweighofera, který se tu zároveň i sám zrežíroval a já se musím přiznat, že natočil možná i o něco málo lepší podívanou, než co spáchal Snyder. Armáda lupičů je totiž oproti Zackově práci svižnějším a nápaditějším snímkem, disponujícím velice působivým napětím, přesvědčivou atmosférou, skvělými zvraty, mnoha vážně vtipnými scénami, a celkově to vše tvoří perfektně fungující žánrový mix, kde si každý najde to své. Ten film zkrátka vůbec nenudí, hrne se kupředu jak utržená lavina, jako bonus pak samozřejmě nemohu opomenout ani důležitou přítomnost Prahy a rozhodně pochválit musím i akci, která tedy sice bohužel není zrovna dvakrát krvavá a vlastně jí ve výsledku není ani příliš, nicméně její zpracování určitě ve všech ohledech baví. Vyloženě vytknout pak nemám co, jen ale opakuji, zklamaní budou snad jen ti diváci, kteří čekali nějaké hororové hody, jelikož o to se to ani neotřelo, jelikož se jedná skutečně především o akční krimi komedii, s čímž jsem ovšem já osobně ve výsledku problém neměl, neboť jde o vážně zábavnou a originální podívanou. ()

Zajímavosti (10)

• Jedná se o prequel filmu Armáda mrtvých (2021) a zároveň o druhý film, ve kterém herec Matthias Schweighöfer ztvárnil roli Ludwiga Dietera. Zajímavostí je, že zmíněný herec se ujal i režie. (EMMY)
  • Když tým Interpolu hlídá budovu kasina, ve kterém je poslední sejf, a Delacroix (Jonathan Cohen) rozhodne, že počkají do pěti do rána, při pohledu na Beatrix (Noémie Nakai) na obrazovce vedle ní nejdříve vidíme čas 8:43:47, poté 8:43:56 a pak znovu 8:43:47. Na konci scény se čas změní na 24hodinový formát místo původního 12hodinového. (Anyk)