Snivokraj

• USA Slumberland (více)

Mladá dívka Nemo (Marlow Barkley) s pomocí velkého stvoření, napůl muže a napůl netvora, cestuje do mystické země ve svých snech, aby hledala svého zmizelého otce. (TommyZR)

Videa (6)

Recenze (114)

lemonova

Konečne pekná fantasy rozprávka, v ktorej fungoval príbeh a mala niekoľko skvelých nápadov. Pre mňa bol väčším ťahákom Chris O'Dowd než Jason Momoa. Už od Ajťákov ho mám moc rada a ani tu ma nesklamal. Jason bol presne taký, ako som očakávala, latku vyššie nezdvihol, ale typovo bol vybraný výborne. Celý ten snový svet sa mi páčil, na mňa to mohlo byť ešte o kúsok akčnejšie, ale nebolo tam ani veľa hluchých miest. Osobne si túto jazdu pokojne zopakujem minimálne ešte raz. ()

ArsenalEagle

Překvapivě hravé a milé rodinné fantasy s přehrávajícím Momou, né zrovna sympatickou hlavní protagonistkou a s přemrštěnou minutáží. Film by si zasloužil další kolo ve střižně, protože místy se opravdu vleče a nebaví. Dovolím si zkopírovat část od monologa, protože přesně vystihuje mé pocity z vlastní myšlenky filmu: "Mělo to úžasnou poetiku, obzvlášť Chrisova postava. Smutný strýček, jehož největší přátelé jsou kliky od dveří... Když se nad tím člověk zamyslí, tak vlastně by to mohlo vysvětlit spoustu věcí. Třeba proč se tolik lidí chová, jak se chová. Zapomněli se vzbudit a jejich lepší já zůstalo ve snu. Na světě potom žije jen stín jejich dávného ducha, šedivý, nudný a bez jiskry." ()

BOURQUE

Mnohonásobne známa koncepcia v podaní režiséra Francisa Lawrence. Zvláštne efekty (a CGI) sú na prijateľnej úrovni. Celkový výsledok však zbytočne prekonáva dvojhodinový pasáž – niekedy menej je viac. Jason Momoa svoju rolu užíva a nepochybujem o tom, že nad ponukou na účinkovanie vo filme dlho rozmýšľal. Osobné hodnotenie: 69% (**) ()

BROKEN_

Je to fajn rodinná podívaná, kde především za mě více fungovala druhá polovina než ta první. Momoa si roli očividně užil a mladičká Marlow Barkley odvedla slušný výkon. Má to klasický rodinný příběh, který jsme už viděli 10000x, ale v tomto případě to ušlo. Není to žádná hitparáda a příští týden si na to asi už nevzpomenu. Nechápu moc proč tohle natočil Francis Lawrence, má podle mě na víc (už aby byl Constantine 2!). Každopádně na poklidný večer je to vážně fajn. 5/10 ()

Malarkey

Francis Lawrence má zřejmě pro fantasy světy slabost. A musím se přiznat, že jsem za to moc rád. Snivokraj je totiž hezký film. Není to pecka, ale v rámci žánru je to určitě solidní záležitost. Škoda, že to fantasy prostředí snů se tu nedá úplně uchopit, byť místy nabízí hrozně hezké prostředí. A přitom to tu začíná filmově naprosto tradičně - jednou rodinnou tragédií. To si ty emoce k hlavním hrdinům uděláte hned, říkáte si. Na Jasona jsem si ale chvíli musel zvykat. stejně tak i na Chrise, který tu opět hraje jednoho ze svých domněle nudných týpků. Divák si pak po shlédnutí musí říkat, kde jsou ty časy, když se na scéně objevil Jack Sparrow a všichni okamžitě věděli, komu ten film patří. Dnes je to všechno komplikovanější, ale jak jsem řekl na začátku. Za každý fajn fantasy film jsem rád. ()

• Film sa natáčal v Toronte (Kanada) od 9. novembra 2020 do 5. februára 2021. (Arsenal83)