Poslední recenze (14)
Outlast (2023) (pořad)
1 hviezda za prostredie. Cakal som od toho vyrazne vacsiu survival zlozku ale ta je bohuzial minimálna, cize nakoniec je to vlastne taký big brother akurat v prirode :) + V urcitom bode (ked si zacali navzajom seriozne skodit) som zacal byt presvedčený ze to je proste hrané, resp. minimalne do velkej mieri moderovane co sa ma diat lebo inak to chovanie ludi vobec nedávalo zmysel. Akoze mne zničia carodejnice kemp a ja sa rozplacem a odstupim, vsak by som sa prestahoval do ich kempu, co mi udelaj ;D. Alebo im ich kamp roztrhal tiez na cucky/rozkradol ked to je ocividne dovolene nie? Chapem je to show a asi som od toho cakal nieco co to nieje.
Top Gun: Maverick (2022)
Ak by som film hodnotil bez zaverecnej akcie tak pribeh slaby, prevedenie nic moc, cele nemastne neslane, zaspaval som, proste na 2 hviezdy. Zachranovat to museli bojove sceny na konci ale tie boli vizualne fakt luxusne, nakoniec som bol rad ze som na to siel do kina. Suma sumarum fakt si staci pozriet poslednu polhodinu, zvysok je zbytocny. tu by sa hodilo 3,5 ale tak dam slabsiu 4ku no nech nezerem.
The Gray Man (2022)
Ze to bude pribehovo slabe mi az tak nevadi, predsalen siel som do toho s tým ze to bude klasicka akcna kravinka u ktorej clovek aspon trochu vypne a aj taketo filmy maju u mna svoje miesto. Bohuzial ta kamera je otras, divne zrychlene sceny, x prestrihov za sekundu, cele chaotické. Malo to byt asi cool ale u mna ostal celkovy dojem dost biedny.