Recenze (341)
Nepřátelé (2017)
Snímek, který by mohl trochu přidat na tempu, ale za tu odvahu režiséra hned v úvodu filmu musím dát 4* (70%). [KVIFF2018]
Rain Man (1988)
Dokonalost balancující na hraně smíchu a občasného mrazení v zádech. Konečně viděno v originále [KVIFF2018]
Vrtěti psem (1997)
Nějaké scény nemají daleko k dokonalosti, ale pořád je tam i dost hluchých míst 65% [KVIFF2018]
Můj přítel „A“ (2018)
[KVIFF2018]
Hrdinové ohně (2017)
Miles Teller boduje na plné čáře. Po Whiplash konečně nějaká pecka!
Pásky z Nagana (2018)
Tak tenhle dokument se ve světě neztratí!
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
Takovej neuvěřitelně zábavnej bonus do série. Rozhodně to nepovažuju za nejslabší epizodu.
Ztracen v džungli (2017)
Skvělej survival... Radcliffe si umí vybírat. 85%
Pan Church (2016)
Laskavej film plnej tajemství. Že by Murphyho životní role?
Blok 99 (2017)
Strašně zvláštní film. Úplně ještě nevím, co si o tom mám myslet. Film balancující na hraně brutality a směšnosti. 70%