Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Léto s kovbojem (1976)
Hledá se Nemo (2003)
Láska nebeská (2003)
Avatar (2009)
Iron Man (2008)
Počátek (2010)
Tohle se musi videt! Je to tak genialne napsane a zrezirovane, az mi zustava rozum stat. Par malych musek by se tam naslo, ale stejne jsem dve a pul hodiny koukala s otevrenou pusou. A ta hudba! No proste nepopsatelny zazitek. Herecka sestava je skvela, zvlast dobre se mi koukalo na Josepha a Ellen. Jeste druhy den jsem plna dojmu a myslim, ze tenhle film z piedestalu dlouho nesundam.
Imaginární lásky (2010)
Netradicni zobrazeni lasky, posedlosti, falesnych nadeji a zklamani (to vse zahalene v oblaku cigaretoveho koure :)). Konec me pobavil, nekdo se holt nikdy nepouci :). Fantasticka kamera a hudba. Mladicky Xavier Dolan to nejen mistrovsky napsal a zreziroval, ale i zahral. Nejvic se mi libily podbarvene postelove sceny a zpomalene zabery. Xaviere, jen tak dal! Jedine, co mi trochu vadilo, byly vypravene vztahove peripetie... vubec se tam nehodily a v postate byly strasne nudne, ale to na celkovem vysledku nemuze nic zmenit. Uz se tesim na dalsi film....