Poslední recenze (423)
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Příšerná slátanina od Netflusu. Jen se divím, že se tomu propůjčil i Jackie Chan. Asi nemá na jídlo...
Bod obnovy (2023)
Na české scifi dechberoucí. Světově průměrné. Koukat sena to dá. Viděl jsem verzi s českým zvukem a nejspíš část postav dabing. Každopádně zvuk je tragédie a kazí jinak jakž takž slušný film. Dialogy místy slaboduché a zejména v kombinaci s "dabingem" s naprosto nevěrohodnými pozicemi hlasu kazí dojem. Vizuál nadprůměrný. Zajímavá je kombinace českých a anglických textů ve filmu. Není to vůbec konzistentní, V audiu někteří herci mluví česky a někteří slovensky.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Za mě neskutečně rozvláčné. Nejdřív se dlouho nic neděje, pak se objeví hry. Ty jsou celkem OK, skvělá chemie postav a po nich film bohužel nekončí a jde to ukrutně skopce. Nejdřív Snow tu holku zachrání a pak na ni střílí a ta holka v lese zmizí. Za mě naprosto nevěrohodný přerod hlavní postavy a špatně natočený film.