Oblíbené filmy (10)
Transformers (2007)
Celá trilogie, je pro mě super, po nadupaném prvním díle sice přišel o trochu slabší druhý díl, ale myslím, že uzavření třetím dílem bylo dokonalé.... Prostě nemám co vytknout...
Star Trek (2009)
Snad na žádný film, se v roce nepodívám více jak dvakrát, avšak na tento film bych se mohl dívat každý týden, uplně si získal mé filmové srdce. Pevně doufám, že dvojka bude stejný kalibr.
Temný rytíř povstal (2012)
Pro mě asi nejlepší díl s této trilogie. Záporná postava dokonalá, nezlobte se na mě, ale dokonce jsem mu možná i trochu fandil, Tom Hardy je prostě borec a role Banea mu prostě sedí... Zimmer tomu navíc nasadil skvělou atmosféru.Když to tak shrneme, dostane se pro mě tento film mezi nejlepší filmy roku 2012....
Hrůza v Connecticutu (2009)
X-Men: První třída (2011)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nejlepší díl Fast & Furious!!!
Bitevní loď (2012)
Toto se velice povedlo, pro mě veliké překvapení, skvělé efekty a herecké obsazení...
Nic nás nerozdělí (2012)
Asi nejdojemnějsí snímek, který jsem kdy viděl jasných 100%
Insidious (2010)
90%