Recenze (35)
Billy Elliot (2000)
Úžasné, skvelé čo sa stane ak Vám niekto verí a začnete si veriť aj vy, aj keď ste len malé dieťa s veľkým talentom, ktoré žije na pozadí uhoľnej krízy vo Veľkej Británii. Dojemné, poučné a výkon malého Billyho Elliota baravúrny. Málokedy nájdete film s tak silným odkazom proti ľudským predsudkom.
Monster Pies (2013)
Nadherný film plakal som pri ňom. Určite odporúčam pozrieť, pri tomto filme treba byť sám a precítiť to čo nie je zobrazené a vypovedané slovne akosi medzi riadkami, to je v tom filme silné.
Duna (2021)
Veľkolepé, patetické, skvelé, dlhé, výborný Timothee Chalamet, stojí za pozretie, teším sa na 2 časť.
Rudí prezidenti - Poslušný generál - Ludvík Svoboda (2018) (epizoda)
Videl som tento diel o prezidentovi Slobodovi a je ťažké hodnotiť niekoho život z odstupu času a povedať toto mal spraviť inak a že zostal tomuto národu niečo dlžný? Čo? Každý robí aj chyby, aj prezidenti. Sloboda bol dobrý človek, niekedy musel aj on skloniť chrbát a byť ticho, taká bola doba. So Slobodom mám aj ako vnuk svojho starého otca spomienku na fotografii, kde odovzdáva starému otcovi medailu na pražskom hrade za boje v SNP (inak brodil sa v Hrone v zime vyhadzovali mosty,a by sťažili logistiku nemcov). Takže Sloboda bol dobrý prezident, ľud ho miloval.
Bodyguard (2018) (seriál)
Super nič lepšie som už dávno nevidel, bola to bomba odporúčam!
Král (2019)
Úžasný Timothée Chalamet v roli kráľa, ponorenie sa do ťarchy vládnutia a rozhodovania o krajine, výborná kamera, úžasné kostýmy, atmosféra, ani chvíľu som nepochyboval, že celý príbeh sa aj skutočne stal. Veľmi pekný historický film odporúčam vidieť!
Máma (2013) (seriál)
Veľmi nedocenený seriál, sám so sa ho pokúšal pozerať niekoľko krát až raz ma chytil za srdce, mal by si ho pozrieť každý kto je na niečom závislý (to sme asi všetci v dnešnej dobe), napriek predvídateľným dejovým zvratom Vás niekedy zdvihne doslova zo stoličky a v naoko nútenom humore je zaobalená hlbšia myšlienka. Dajte seriálu šancu príjemne Vás prekvapí! Za mňa 4 hviezdičky 80 %.
MOST! (2019) (seriál)
Už dávno tu nebol taký dobrý seriál nad ktorým sa človek musí zamyslieť!
Jsem máma (2018) (seriál)
Veľmi fajn oddychový seriál na slovenské pomery nadpriemerný, Farkašová fajn vôbec mi nevadí, hrá to dobre ako by to aj zažila- skvelá predloha, aj ostatní herci výborný, seriál má šmrnc, stále sa niečo deje, miestami celkom vtipné také milé dal by som 3 a pol, ale ešte trochu tomu chýba!
Na konci světa (2017)
Jeden z najlepších filmov posledných rokov s gay tématikou, ktorý posúva laťku hodne vysoko - výbroní herci, atmosféra, príbeh. Za mňa 85 %.