Poslední recenze (374)
Pravé lásky (2023)
Jelikoz autorku predlohy zboznuju a tohle hezky prevzalo jeji styl, tak me to bavilo a jsem spokojena, i kdyz to mohlo byt trosku sviznejsi.
Geek Girl (2024) (seriál)
Na YA koukam uz jen obcas, kdyz me neco zaujme. Tohle me fakt bavilo, je to takova teen modni popelka, jednoducha pohadka. Harriet mi prijde naprosto nadherna a mila a Poppy je taky mega krasna. A rozhodne bych ocekavala vic "jinych" lidi, na ktere jsem si uz zvykla v Glow up. A mimochodem me mala rolicka Val potesila.
Dobrá znamení - Kapitola 6: Každým dnem (2023) (epizoda)
Taky se musim pridat ke zklamanym z teto posledni epizody. Uz cela druha rada byla skvela akorat herecky a vizualne, ale Pratchett tu viditelne chybi. Ale ten konec totalne posjali.