Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Lepší než život. Kult musíte pochopit napoprvé. Tenhle seriál mě provedl dětstvím. A provádí mě pořád.
Přátelé (1994)
Narozdíl od všemi do nebes vynášených Simpsonů (a to jsem Simpsonů také velký fanoušek) si právě narozdíl od seriálu ze Springfieldu udrželi Přátelé nastavenou laťku i po deseti letech, a mnohdy ji ještě vysoko přeskočili. Když si uvědomím, že Přátelé jsou dost omezeni studiem a vůbec tím, že se jedná o hraný seriál, kdežto Simpsonovi mají v kreslení takřka neomezené možnosti - jsou pro mne kvalitnějším dílem Přátelé.
Simpsonovi (1989)
Californication (2007)
Zdvihám hodnocení, některý scény jsou vážně velkolepý - např. Prcálus Maximus.
Tom a Jerry (1940)
Kancl (2001)
Neskutečné. Závěrečný díl série uzavřel první sezónu asi nejkvalitnějšího počinu všech dob, co se sitcomů týče. Herecké koncerty všech představitelů. Kancl je něco opravdu vyjímečného
Futurama (1999)
Odvárek Simpsonů, ale pořád se na to dá koukat. Sranda, že první díl je okopírovaný červený trpaslík, ale co naplat, vždycky je Mistr a až potom Padawan :-)