Poslední recenze (1 755)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
// Krásně děsuplnej a přitom neustále vynalézavej maminkovskej horor. Jde si zjevne užít i bez jakékoli znalosti původní série, možná to je dokonce lepší. 7/10
Top Gun: Maverick (2022)
// Konečně můžu napsat, že tenhle sequel nebyl jen nostalgickou bombou v době, kdy jsme to všichni potřebovali, ale dokáže stát na vlastních nohou i s odstupem. Jen odmítám uvěřit, že to natočil kdokoli jinej než duch Tonyho Scotta, který posedl Cruise, jenž si to víceméně zrežíroval sám za dohledu McQuarrieho, zatímco jim Kosinski nosil kafe. Ať už to ale bylo jakkoli, díky za tenhle film.
Atlas (2024)
// Tímto se omlouvam Stvořiteli. Možná jsem na něj byl přece jen moc přísný. 2/10
Poslední deníček (34)
Rozhovor se Zackem Snyderem
Tak jsem měl možnost velice krátce a velice stručně zpovídat mistra zpomalených záběrů. Záznam here.