Oblíbené filmy (10)
Labyrint (1986)
Můj oblíbený asi od 10 let, kdy jsem film omylem nahrála z televize na VHS. Skvělá Jennifer Connelly, dobrá hudba a plno chlupatých příšerek, tak škaredých až si je člověk zamiluje..Ovšem nejlepší je na začátku ten malý červíček ve zdi, jak říká " HOJ" . Asi mě moje děti budou nenávidět, když je budu nutit dívat se na 30 let starou fantasy pohádku.
Romeo a Julie (1996)
Nebezpečná krása (1998)
"Benátky, matka, panna, královna a bohyně, tím vším nás jistě všechny láká, ale když pro nás není ráj i pak musí být jen srdcem a domovem pro každého ptáka"..Chtěla bych se ocitnout v 16. století v Benátkách a být kurtizánou..
Ukradené Vánoce (1993)
Faunův labyrint (2006)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Film o dětech, ale nejsem si jistá jestli pro děti. Asi nemá cenu přemýšlet jestli by hraběte Olafa ztvárnil někdo lépe než geniální Jim Carrey a o psychicky narušené postavě tetičky Josefíny v podání Meryl Streep nemluvě. Opravdu škoda, že nebylo natočeno pokračování a zfilmováno všech 13 přeloh, možná by někomu připadalo, že se děj opakuje dokola, ale pro mě by to byla určitě podívaná...