Recenze (3)
Raya a drak (2021)
4* za to, že se tam nezpívalo
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
Kvůli tomuhle seriálu by se mělo zavést 6* a udělit to Chernobylu. Ananenko, Bespalov, Baranov 3 muži, kteří si zaslouží vzdát hold a nezapomenout. Jinak by jsme si tu neseděli.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Další Marvelovka a rozhodně zábavná, chytlavá, děj rychle utíká a člověk se nenudí. Vtipy byli vždy na místě a pobavily, stejně tak jako dávkování akce. Ale už si v Hollywoodu odpusťte scény typu odhodíme zbraně, stejně se netrefíme i s 5 zásobníky, jdem na férovku a nezapomenout se ještě u toho svléknout do naha. Stejně všichni víme, že hlavní hrdina začne vyhrávat, pak po velké nakládačce se zvedne a dorazí ho neuvěřitelně nalezenou silou. Je to fajn ale nemusí to být skoro v každé scéně. Jako celek rozhodně po Avengers skvělý film a výborně přitáhne pozornost na blížící se Avengers 2.