Poslední recenze (806)
Občanská válka (2024)
Už dlouho jsem neviděl film, u kterého bych tak moc přemýšlel nad jeho významem. Ať už je to ale jakkoliv, je to silná podívaná, s několika scénami, které se umí dostat pod kůži (Jesse Plemons vládne) a skvělým zakončením, u kterého těžko chápu, proč na něj někteří nadávají. Poslední minuta dokonalá.
One Punch Man (2015) (seriál)
Ve druhé sérii mě to místy začalo ztrácet, ale i tak většinu času poutavé a především hodně zábavné, se super postavami.
Domestik (2018)
Většinu stopáže dost nevýrazné, ale nakonci tak silné, že zpětně přemýšlím o plném hodnocení. Vážně silná sebedestrukce.