Oblíbené filmy (10)
Milý Johne (2010)
Pro někoho naprostá slaďárna, pro mě absolutně dokonalý romantický film ♥...a ačkoli se film od knižní předlohy značně liší, knížka mi v tomto případě nikdy nepřinesla takový požitek, jaký jsem měla při sledování filmu. Jediné, co mi na filmu vadilo, byla podle mě až přehnaně hříchem netknutá a přeslazená Amanda, která se mi nelíbí snad odjakživa...a Channing? není co dodat...já toho chlapa prostě miluju!
Forrest Gump (1994)
Ratatouille (2007)
Dům u jezera (2006)
Nádherný romantický film a ještě krásnější soundtrack, který si musím, stejně jako film, pouštět pořád a pořád dokola.